Palstan parhaimmisto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se vaihtelee kyllä päivästä toiseen.

Toisaalta, Lilli lisänimettömällä on aina luettavia kommentteja, vaikken olisikaan samaa mieltä asioista.

Muoks: Niin ja Lunaticin töksäykset ovat monestikin enemmänkin viihdyttäviä kuin ärsyttäviä :D

Viimeksi muokattu:
Anatolia ja Lunatic... Osin siksi että välillä ärsyttävät kovastikkin... Hyvällä tavalla, antavat juuri sitä jotain, mitä mä kaipailen tänne :D (outo minä, tiedetään :lkaugh: )

Sitten on mummeliisa, ticotico, keijupölly, Fortunate, Booty, KiviäkinKiinnostaa ja muita mukavia, joista tykkään paljonkin :)

Joillakin on suomenkieli jo unohtunut...

Mutta piti tulla vielä lisäämään MILLENIA
(muistin heti kun näin taas hänen kommentin), asiasisältöä lähes kaikissa kommenteissa ja hyvin kirjoitettunakin!

Ainakin Mummeliisa, Tiiru, PinkLily, Syysyö. Lunaticin ja Herra majurin juttuja on joskus
hauska seurata. :D
Muitakin varmaan on, kaikkia ei jaksa luetella.

En osaa kyllä sanoa ketään tietty(j)ä, riippuu niin aiheesta ja omastakin fiiliksestä kenen kirjoitukset iskevät.
Yksikään nimimerkki ei mussa ole vielä inhoväreitä saanut aikaan. :D

:heart:

Mikä vointi noin niinkun muuten? :hug:

Pyörryttää kovin mutta oon nyt ollu pystyssä vihdoin. Kalkit on ok mut joudun syömään kalkkitabuja ihan hirmuisen määrän kun meni aika huonoon happeen meikäläinen :) Haava on siisti ja leikkaus onnistui hyvin. Hiukan kyllä väsyy puhe välillä, et paljon en jaksa puhella (miehen onneks)

Nonni. Piti tulla kirjoittamaan erään älyttömän ystävällisen ja mukavan palstailijan nikki, mutta nythän en muista sitä. Tai oikeammin kaksi tosi symppistä, toinen on Ultramariini ja toinen K... helkkari! Auttakaa ny :D

Yhteistyössä