Palstan pahimmat rasistit!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikähän se määritelmä on?
Että mikä/kuka tahansa voi olla rasismia/rasistista/rasisti -
vaikka niin, että rasistina pidetään ihmistä joka ei viehäty ulkonäöllisesti kiinalaisista (pienistä) miehistä tai joka ei tykkää muslimikulttuurin piirteistä, tai, joka myöntää, että Afikassa ihmisillä on alhaisempi äo.

Paha rasisti on huono, harhaanjohtava nimitys.
Voitaisko sitä kutsua äärirasistiksi?
@Echo kuuluu tuohon äärirasisti porukkaan, jos multa kysyt.
Onko se sitten hyvä- vai huono asia, sen jätän muiden ratkaistavaksi.
Miten ihmeessä tuollaiseen johtopäätökseen oot päässy?

Jos meinaat tsainoja (oravia) niin olisko siinä taustalla (Eskon itse yleistämä) ihmisarvokyssäri?
Minun käsittääkseni Esko ei syrji ulkonäön tai ihonvärin perusteella vaan hän ei siedä joitakin kulttuurisia piirteitä tai tapoja.🤔
Kuten moni ei siedä islamistienkaan tapoja.

vierailija
Paha rasisti on huono, harhaanjohtava nimitys.
Voitaisko sitä kutsua äärirasistiksi?
@Echo kuuluu tuohon äärirasisti porukkaan, jos multa kysyt.
Onko se sitten hyvä- vai huono asia, sen jätän muiden ratkaistavaksi.
Ai ihminen jonka mielestä kaukoidästä voidaan ottaa enemmän maahanmuuttoa ja jolla on jopa musta afrikkalainen kaveri on äärirasisti xD ? Mikä on sit sun nimitys skinhead odineille jotka vaalii täysin etnonationalistista ideologiaa ja kukaan ei saa muuttaa Suomeen?

vierailija
Että mikä/kuka tahansa voi olla rasismia/rasistista/rasisti -
vaikka niin, että rasistina pidetään ihmistä joka ei viehäty ulkonäöllisesti kiinalaisista (pienistä) miehistä tai joka ei tykkää muslimikulttuurin piirteistä, tai, joka myöntää, että Afikassa ihmisillä on alhaisempi äo.
Jaa, en tuollaisesta tiedä tai en ole törmännyt. Leimaaminen ja yleistäminen puolin ja toisin on vaan tyhmää.

Alhaisempi äö kuin kenellä tai missä asuvilla ihmisillä?

Miten ihmeessä tuollaiseen johtopäätökseen oot päässy?

Jos meinaat tsainoja (oravia) niin olisko siinä taustalla (Eskon itse yleistämä) ihmisarvokyssäri?
Minun käsittääkseni Esko ei syrji ulkonäön tai ihonvärin perusteella vaan hän ei siedä joitakin kulttuurisia piirteitä tai tapoja.
Kuten moni ei siedä islamistienkaan tapoja.
No eikö tuo juurikin ole tasismia.

En minä ole kieltämässä heidän autolla ajoa, jätän sen @setis:kselle.
Koulun ovat saavat rehottaa auki niin tytöille kuin pojillekin.
Kaikissa kulttuureissa ei ole noin ja tätä saa mielestäni kritisoida vaikka siitä rasistin leiman saakin. Voin jopa tokaista, että ovatpa vähäjättöistä jengiä kun toimivat noin.

Mutta mutta, miten Esko on mielestäsi äärirasisti?

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Mutta mistä olet saanut sellaisen mielikuvan että Esko olis rasisti? Siis niiku ihan kunnon rasisti (mainitsemasi äärirasisti) - eikä mikään mukarasisti.
Ok, kummasta nyt puhutaan, ” kunnon rasisti” vai ” paha rasisti”?
@Echo ei hyväksy muita poliittisia puolueita kuin omansa, eikä muita seurakuntia kuin se, johon hän itse kuuluu.
Tässä pari esimerkkiä.

Yhteistyössä