Palstan miehet, miksei naisetkin.. Kuinka tärkeää miehelle on se, miltä nainen näyttää alasti?

• Viestiketjun aloittaja "Mira"
  • Ensimmäinen viesti
"Mira"
Olen 25 vuotias, eli nuori vielä. Olin nuorempana aika lihava. Painoin parhaimmillani 103kg. Nyt olen laihtunut reippaasti. Olen edelleen vielä pikkuisen ylipainoinen, mutta en niin kaukana normaalipainosta. Nykyään urheilen paljon ja vartaloni näyttää vaatteet päällä oikeastaan aika hyvältä.
Mä olen synnyttänyt myös yhden lapsen, joten mulla on raskausarpia aika paljon vatsassa, vähän rinnoissa.
Mun vatsa näyttää vaatteet päällä ihan hyvältä, mutta alasti aika karulta. Sellainen löysä pussi, jossa on paljon arpia. Rintani näyttävät tottakai vaatteet päällä hyvältä, koska rintsikathan nyt luonnollisestikin saavat tissit näyttämään pyöreiltä.
Oikeasti mun rinnat ovat..noh.. sellaisen imettäneen ja laihduttaneen tissit.

Tiedän, että jos oikeasti toiseen rakastuu, niin ei varmasti arvista välitä. Mä olen kuitenkin nyt tavannut miehen, jonka kanssa synkkaa hyvin. Seksiä haluaisin harrastaa hänen kanssaan, mutta en yksinkertaisesti kehtaa olla alasti hänen seurassaan.
Olen siis yöksi jäämistä aina skipannut pienin tekosyin. Toki ei mies varmaan mua niin tarkkaan alasti näkisikään, jos sängyssä oltaisiin. Toki sitten ajallaan tulee hetki, jolloin mennään esim. yhdessä saunaan. Me ollaan nyt niin kauan jo tapailtu, että alkaa olla jo outoa tämä mun yöksi jäämättömyys.

Koska olen ennen ollut lihava, mutta on todella heikko itseluottamus edelleen. Vartalo on mulle äärimmäisen arka asia ja kaikki ne teini-iän "vtun läski" "hyi kun oot lihava" pyörii mielessä edelleen.
Jos mies sitten ei haluaisikaan mun kanssani enempää sen jälkeen, kun ollaan seksiä harrastettu, tajuaisin, että se johtui vartalostani. Se olisi vähän liikaa.

Kysymys kuuluukin: kuinka tärkeää miehelle on oikeasti se, miltä nainen näyttää alasti?

Zont
[QUOTE="Mira";29066852]
Kysymys kuuluukin: kuinka tärkeää miehelle on oikeasti se, miltä nainen näyttää alasti?[/QUOTE]

Jollekin varmasti enemmän tärkeää ja jollekin vähemmän. Voi olla, että tämä ei nyt ole se vastaus, jota toivot, mutta minulle se on erittäin tärkeää. Sori.

shgigs
Onhan se tärkeetä joo ja paras tietty ois jos naisella ois unelmakroppa mutta ei normaalijärkinen mies varmasti karkuun juokse vain sen takia että sulla on normaali kroppa eikä mitkään alusvaatemallin muodot. Ja harvempi mies sitä on itsekään täydellinen.

Lopeta murehtiminen, tiedätkös jos mies on niin urpo että hylkää hyvän naisen vain sen takia että tällä on vähän löysää nahkaa ja pari arpea niin saa mennäkin sellainen idiootti. Hyvä itsetunto on yksi mitä about 100% miehistä arvostaa, ala siis arvostaa itseäsi äläkä häpeile itseäsi!

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Blue
Tiedät että sinussa on muutama kohta minkä vaatteet sopivasti peittää. Arvaa mitä, niin on siinä sinun miehessäsikin ja voi sanoa että 80% muitakin ihmisiä.

Nyt reippaasti vaan. Seuraavalla kerralla otat puheeksi sen kuinka epävarma olet, ja että se on syy miksi et ole jäänyt yöksi (siihen voi ottaa huumoriakin mukaan niin ei tunnu niin totiselta se sanoma). Sitten sen mukaan miten mies regoi niin tiedät miten toimia.

Mielestäni on tärkeää varoittaa miestä etukäteen siitä että on epävarma kropastaan. Mies tietää sitten miten reagoida sinun käytökseesi sitten kun vällyjen völiin päädytte ja osaa tukea sinua oikein (eikä vaatia "mahdottomia", esim. strippausta ekalla kerralla).

Mikä pakko on olla alasti toisen nähden, ikinä? Jos on jotain rumia kohtia kropassa, niin voihan ne pitää aina peitossa, jolloin et koskaan paljasta "huonouttasi", vaan säilyt jumalattarena. Mulla on ihan ok kroppa, mutta en tykkää nakuilla. Mieheni ei ole koskaan nähnyt minua alasti, vaikka meillä on jo pari lastakin. En pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Saunailua en harrasta muutenkaan.

ziisus
Mikä pakko on olla alasti toisen nähden, ikinä? Jos on jotain rumia kohtia kropassa, niin voihan ne pitää aina peitossa, jolloin et koskaan paljasta "huonouttasi", vaan säilyt jumalattarena. Mulla on ihan ok kroppa, mutta en tykkää nakuilla. Mieheni ei ole koskaan nähnyt minua alasti, vaikka meillä on jo pari lastakin. En pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Saunailua en harrasta muutenkaan.
Olihan tämä huumoria? Olihan? :O

HippuTAR
Oikeesti? Niin että seksiä vain pimeässä peiton alla? Vai hommailetteko te vaatteet päällä?

....
:O :O What!?! Toi kuulostaa todella oudolta. Ettekö ikinä käy yhdessä suihkussa?

Itse olen ollut suhteessa jossa eron lähestyessä mies alkoi haukkumaan minun ulkonäköäni ja kertoi kuinka inhottavaa oli nähdä minut alasti jne. Ja kertoi siis kaikille tutuille yksityiskohtaisesti minun virheistäni ja siitä missä on ylimääräistä ja missä selluliittia jne. Olen normaalipainoinen, mutta en timmissä kunnossa, joten kai tuo takapuoli näyttää sit joltain muulta ku mitä alusvaatemallien takapuolet näyttävät.

Tästä kokemuksesta ihan avoimesti kerroin tälle uudelle miehelleni suhteen aluvaiheissa. Vaadin että hän olisi rehellinen ihan suhteen alusta asti, ja aika pirun tiukkaa teki olla alasti hänen edessään. Mutta hän vaikuttaisi pitävän minua jonkin sortin jumalattarena, ja se helpottaa aika paljon :) :heart: Silti häpeän edelleen vartaloani aika kovasti.

Ap:n kannattaa muistaa että kukaan ei ole täydellinen ja sinä itse näet nuo virheesi tuhatkertaisesti pahempana kuin muut :)

"mies"

hei. olihan tää vitsi!!

Ma kuulun kylla siihen kastiin, etta kun ihmiseen ihastuu/rakastuu, silloin kylla tuntee naita tunteita ihan kaikkia ulkoisia muotojakin kohtaan. Eli silla ei ole patkaakaan valia milta toinen nayttaa.
Sama patee ystaviin. Huippuystava nayttaa mun silmissa kauniilta, vaikka ei niin kaunotar olisi ensi silmayksella ollutkaan, ennenkuin tutustuttiin.

Jos mä ihastun niin ihastun ihmiseen kokonaisuutena. Siinä ei täydellinen kroppa auta kovin pitkälle jos kemiat ei kohtaa. Ja jos ne oikeasti kohtaa niin siinä ei virheet haittaa kun ei niitä edes välttämättä näe. Ja kun niitä on itselläkin niin saa olla toisellakin, aikuisen ihmisen kyllä luulisi tajuavan että elämä yleensä jättää jälkensä niin kroppaan kuin mieleenkin.

Joo, tottakai se täydellinen kroppa on usein seksuaalisesti puoleensavetävä. Mutta vähemmän täydellinen voi olla vielä enemmän jos siitä ihmisestä on oikeasti kiinnostunut ja tunteet ovat mukana. Tunteiden ja kiinnostuksen puuttumista ei voi kompensoida loputtomiin lihalla.

• Tykkää
Reactions: MIES! ja astrolabe
"tiipii"
Jos on aikuisista ihmisistä kyse, niin en saata uskoa, että sieltä vaatteiden alta mitään niin kaameaa paljastuu, että kaikki muu siinä suhteessa jäisi sen alle! Mulla on raskausarpia tosi paljon(tullut jo ekan raskauden aikana, vaikka silloin olinkin hoikka ja nuori), ja itse kyllä ne arpeni "ylpeydellä" kannan; en pukeudu burkhaan sen takia, ja ihan uskallan käydä uimassa ja muiden ihmisten kanssa saunassa. Itse laihduin aika nopsaan n.25 kg, ja sen myötä oma suhtautuminen on ollut entistä "kriittisempää". Mieheni mielestä olen aina upea ja ihana, itse taas haen jonkinlaista sopua uuden kroppani kanssa, mutta iloisesti ihmetellen...Mutta ap:lle; jos mies tykkää susta, (niinkuin varmasti tykkääkin, kun olette jo treffailleet jonkin aikaa), niin aivan varmasti hän myös tykkää sinusta ilman vaatteita ..Anna vain mahdollisuus siihen <3

"kukkanen"
oikeasti et VARMASTI näytä oikeasti niin kamalalta mitä omiin silmiisi. Minulla on eräs ystävä joka aina haluaisi olla laihempi ja timmimpi (on hieman pyöreä) ja synnytyksen jälkeen on vielä epävarmempi itsestään. Taidan olla ainoa hänen ystävä kenen kanssa on saunaan uskaltautunut, koska niin häpeilee vartaloansa. Oikeasti on mielestäni aivan kaunis vartalo. On arpia, on selluliittiä ja rinnatkaan ei sojota taivaaseen, mutta silti on kaunis. Varmasti sinullakin on sama homma. Aina itseään tarkkailee ihan älyttömän kriittisesti.

Hui kamala miten kauhealle kuulostaa. Miten voi olla vapaasti, spontaanisti tai "aivot narikassa" ikinä jos on tuollaista? Varmaan miehestäsi tuntuu pahalle puolestasi.

Itse kysymykseen. Kun on ihastunut, kun on rakastunut, siinä ei virheet haittaa yhtään mitään. Sitä rakastaa sitä kokonaisuutta ja ne virheetkin tekevät toisesta himpun verran rakkaamman vain. Ihmisen. Rakkaan ihmisen.
Kukaan meistä ei säily upeana sanan varsinaisessa merkityksessä vaikka olisi missi.
Mitä enemmän ihminen henkisesti kolahtaa, sitä paremmalle hän alkaa näyttää.

Tiedän että minussa on ulkonäkövirheitä monessakin kohtaa ja mieskään ei varmasti kaikkien muiden silmissä näytä normaalia kummemmalta, mutta minusta hän on kuumin ja komein ja ihanin joka ikiseltä neliösentiltään. Myös minä ilmeisesti olen miehestä aivan ihana vielä vuosienkin jälkeen ja kaikki ne minun epäkohtanikin tuntuu vain sytyttävän häntä.

Mene rohkeasti, Bluen ehdotus etukäteen puhumisesta ei ole lainkaan huono. Ole armollinen itsellesi.

"Vieras"
Mutta siis ensinnäkin tunteethan 'muuttaa' ulkonäköä.

Eli esim. jos määrittelet jonkun rumaksi ihmiseksi, mutta tutustut häneen ystävänä ja alat pitää häntä mahtavana tyyppinä, myös hänen ulkonäkönsä alkaa näyttää paremmalta silmissäsi. Puhumattakaan siitä, jos on ihastunut/rakastunut, eihän sitä edes huomaa toisen virheitä.

Enpä ole ikinä tavannut miestä, jota olisi haitannut muutama liikakilo, puhumattakaan jos kyse on jostain, mihin ei itse voi vaikuttaa. Minä olen myös synnyttänyt ja vatsa on mitä on. Mutta arvaa mitä? Niin on valtaosalla muistakin synnyttäneistä ja imettäneistä; vatsa on arpinen ja löydä, tissit roikkuu. Eihän miehet nyt mitään imbesillejä ole, kyllähän he ymmärtävät, että jos kantaa lasta 9kk ja sen takia iho repeää, niin se repeää.

Kyllä sitä toiseen ihmiseen ihastuu kokonaisuutena, aina huolestuttavaa jos ihastuisi vaan pelkkään ulkokuoreen.

täti monika
[QUOTE="Vieras";29068558]
Enpä ole ikinä tavannut miestä, jota olisi haitannut muutama liikakilo, puhumattakaan jos kyse on jostain, mihin ei itse voi vaikuttaa. [/QUOTE]

Uskon toki, että sinä et ole tavannut, mutta se ei tarkoita, etteikö tuollaisia miehiä olisi. Kyllä heitä on ja koska heillä ei itselläänkään ole niitä liikakiloja, niin he eivät sellaisia halua nähdä puolisoillaankaan.

Yhteistyössä