Palstan miehet auttakaa! Myös naiset vastailkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinenko

Vieras
Vastaavanlaisia aloituksia varmaan on ollut ennenkin, mutta:

Mä olen laihduttanut aika paljon. Ennen painoin selvästi enemmän ja sen verran, että miesmarkkinoilla oli aika hiljaista. Nyt olen laihtunut ja kiinteytynyt paljon. Painoa pudonnut lähes 20kg.
Huomaan kyllä esim. baareissa, että miehiä riittää nykyään paljon.

Mä olen kokeillut nettideittiä ja löysinkin kivan miehen. Mulla on siellä pari erityisen hyvin onnistunutta kasvokuvaa ja kokovartalokuva, jossa näytän mielestäni poikkeuksellisen hyvältä.

Olen edelleen ylipainoinen. Sen lisäksi sellanen rakenteeltaan kookas. Liikapainoa ei ole enää paljon, mutta on kuitenkin.

Pitääkö mun etukäteen asiasta varoittaa ? Miten?

Onko miehet oikeasti kuinka tarkkoja asian suhteen? Tuo mies vaikuttaa olevan hieman ehkä ulkonäkökeskeinen, mutta ei liikaa. Pitääkä lisätä enemmän kuvia itsestä vai mitä?

Ponttini siis oli, että ovatko miehet kuinka tarkkoja painon suhteen? Riippuu varmasti miehestäkin, mutta onko se iso pettymys miehelle, jos paikalle saapuu kenties odotetumpaa pulskempi nainen?
Pitääkö asiasta etukäteen mainita?

Ihan kaunis kyllä olen muuten. Kuten sanoin, ylipainoa ei enää paljon ole, vyötärö on hoikkakin, ei mahaa tms. Bmi silti lievä ylipaino, 27.

Mun mielestä sun ei tarvitse mitenkään etukäteisvaroittaa, kun et tuon isompi ole. Jos omaa oloasi haluat helpottaa, niin lätkäset sinne kokovartalokuvia.
Älä rupea painosta puhumaan, kyselemään tms. Tulee epätoivoinen kuva vaan ja sellanen, että sulla on huonoitsetunto "yhyy oonks läski".

No en mä kovin tarkka ole. En usko, että miehet ylipäätään kovin tarkkoja on. Et kuitenkaan tuon isompi ole. Eri asia, jos olisit oikeasti tyyliin 100kg. Mun on itse ainakin vaikea kuvitella, että kovin montaa haittaisi, jos on vähän pullea, jos on muuten kiva ja sievä. Lihavuus on kuitenkin eri asia, kun lievä ylipaino. Näin mun silmssäni ainakin.

Minäpä vastaan kertomalla tarinan. Tositarinan kahdesta noin ikäisestäni naisesta, tapahtumapaikkana kulmakuppilani, jossa kaikki satunnaisesti käymme.

Toinen nainen on hyvin kaunis. Pitkähkö, hoikka blondi ja tosiaan väittäisin, että suurin osa sekä miehistä, että naisista pitää hänentyyppistään ulkomuotoa ja kasvoja hyvin kauniina. Työskentelee hyvässä ammatissa esimiestehtävissä. Saatuaan muutaman lasillisen hän tuo tämän kaiken julki. Muutama lasi lisää, niin käytöksensä alkaa ärsyttää muita asiakkaita. Vielä lasillinen onkin asia, jonka jälkeen henkilökunta ärsyyntyy hänen käytöksestään, lopettaa tarjoilun ja ohjaa hänet ulos. Paikka on siis lähiöbaari, josta yleensä ulos kannetaan vain ne, jotka eivät itse kykene kävelemään.

Toista naista taas en luonnehtisi ulkomuodoltaan tai kasvoiltaan kauniiksi. Ylipainoakin on huomattavasti. Työskentelee, mutta en tiedä missä. Hymyilee. On herttainen, sivistynyt, kanssaan voi keskustella, on milloin tahansa tervetullut mihin tahansa pöytäseurueeseen. On hyvin pidetty.

Sitten kysyn sinulta, että kumpi heistä tahtoisit olla? Mieti rauhassa.

Sitten kysyn sinulta, että tahdotko sen miehen, joka noista kahdesta valitsisi sen, kumpi sinä et tahdo olla?

Ja kuinka paljon silloin on merkitystä valokuvilla tai painoindeksillä?

• Tykkää
Reactions: Emmi86
Minä en taas ymmärrä, mistä siun pitäs varottaa? Pitäskö sit varottaa myös luonteenlaadusta? Miusta tuo kuulosta oudolta, jos tolasia asioita pitää miettiä. Sie et ilmeisesti ole sinut ittes kanssa?

Jos on kokovartalokuva niin kyllä minä siitä jo näen tarpeeksi. ei nyt mitään tarkkaa painoa tarvitse kertoa. se kun ei sinällään kerro mitään. riippuen onko lihasta vai läskiä.

Hyvä vaan jos on pikkuisen lihaa luiden päällä. Itse ainakin pidän enemmän naisista joilla on tervettä pyöreyttä. Ei liikaa mutta sellaiset bmi 25 on hyvä. Nämä seipään malliset ei kiinnosta lainkaan. Hyvät muodot kiihottaa.

Oman painon kertominen on aina säälittävää. Joko siten "yhyyy oon läski" tai sitten hoikka yrittää kerätä pisteitä sillä, että on hoikka. Kuva on paras aina. Älä painoa sano.

Mä olen lievästi ylipainoinen. Olen ihan selkeesti bmi yli 25 mutta selkeesti alle 30.
Mä olen kyllä ihan hyvällä menestyksellä tapaillut vähän pinnallisiakin miehiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinenko;29014760:
Ponttini siis oli, että ovatko miehet kuinka tarkkoja painon suhteen? Riippuu varmasti miehestäkin, mutta onko se iso pettymys miehelle, jos paikalle saapuu kenties odotetumpaa pulskempi nainen?
Pitääkö asiasta etukäteen mainita?

Ihan kaunis kyllä olen muuten. Kuten sanoin, ylipainoa ei enää paljon ole, vyötärö on hoikkakin, ei mahaa tms. Bmi silti lievä ylipaino, 27.

turhaan mietit turhuuksia. asiasta jolla on mitätön merkitys.

[QUOTE="jupe";29015074]On sillä väliä valitettavasti. Laihduta jos haluat saada sen miehen. Jätä herkut ja ala liikkumaan. Turha valittaa että miehet on pinnallisia.[/QUOTE]

:laugh:

Itse olen "saanut" haluamani miehen sekä normaalipainoisena, että joskus 30kg ylipainoisena ollessani. Ei hyvät miehet painoista oikeasti perusta, jos luonne natsaa.

[QUOTE="jupe";29015074]On sillä väliä valitettavasti. Laihduta jos haluat saada sen miehen. Jätä herkut ja ala liikkumaan. Turha valittaa että miehet on pinnallisia.[/QUOTE]

Ap:han sanoi lahduttaneensan 20kg ja kiinteytyneensä paljon. Kiinteytys lienee liikunnalla hankittua.

[QUOTE="vieras";29015080]:laugh:

Itse olen "saanut" haluamani miehen sekä normaalipainoisena, että joskus 30kg ylipainoisena ollessani. Ei hyvät miehet painoista oikeasti perusta, jos luonne natsaa.[/QUOTE]:laugh:

Missä maailmassa nämä lihavat tai lihavuuden puolustajat oikein elävät? Eivät ainakaan tässä todellisuudessa.

[QUOTE="huoh";29015097]Et kuseta näillä kommenteilla ketään kun tuskin itsekään ajattelet noin.[/QUOTE]

mikäs selvännäkijä siellä huutelee. kiillota kristallipallos paremmin niin ei tule virheellistä viestä.

Kaipa se parasta on koosta riippumatta laittaa kiva mutta suht totuudenmukainen kuva itsestään, koska kaikilla on oma makunsa, toinen tykkää laiheliinista ja toinen muodokkaasta.

Pitää muistaa sekin että naisilla on se valinnan vapaus ja suurin osa miehistä joutuu ajattelemaan että se ei pane joka valkkaa.
Pari extrakiloa ei meinaa mitään.

Yhteistyössä