Palstan huonoin nicci?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Takinkääntäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Takinkääntäjä

Vieras
Musta tuo Karl Eriraaja on aika väkisin keksityn kuuloinen, samoten kangasajuruoho, olis vaan pysyny Töllin Ruusana mieluummin...
Samoiten Nibblerin sisko, eikö voi omana itsenä päteä, vaan täytyykö olla tunnettu jonkkun toisen kautta? Tosin sitäkään ei ole ekan päivän jälkeen näkynytkään...
Älkää nyt tykätkö kyttyrää, munkin nicciä saa ihan vapaasti arvostella, vaikka se on kyllä aikas hyvä ;)

joku tollanen alapää huumori ei nikkinä iske... en nyt muista mikä helläpimpero se olikaan,mutta ei silleen hirveesti naurattanu vaikka hauskasti oliki ilmeisesti sen nikin vääntäny :saint: sori nyt vaan :D :flower:

Mun mielestä vyönalaiset nikit kuvastavat lähinnä huonoa itsetuntoa ja vielä huonompaa huumorintajua, ylivoimaisesti hirvein esimerkki just "pienenhetken" mainitsema

kangasajuruoho.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Se on tomne kasvi, mikä viihtyy paahteessa ja auringossa, ihan niin kuin minäkin kesällä. B)

Mulla on jääny jostain ketjusta mieleen aika päiviä sitten, että olit miettiny nikkiä ja kattonu ulos ikkunasta ja nähny tän kukan... Muistankohan puuta heinää =)

Onhan noissa useemmissa sentään käytetty mielikuvitusta ja ne on erilaisia, niin että on jääneet teidänkin mieleen. Mutta kaikenmaailman äippä84, mam80 ja muut vastaavat (sori jos jollain sellainen on...) ei vaan mitenkään jää mieleen yksittäisinä eikä niissä ole käytetty mielikuvitusta ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Se on tomne kasvi, mikä viihtyy paahteessa ja auringossa, ihan niin kuin minäkin kesällä. B)

Mulla on jääny jostain ketjusta mieleen aika päiviä sitten, että olit miettiny nikkiä ja kattonu ulos ikkunasta ja nähny tän kukan... Muistankohan puuta heinää =)

Joo. Silloin olin Liima vielä, mietin nikkiä, tein lasagnea, huomasin timjamin loppuneen ja pihallahan se ratkaisu oli, molempiin.

Uusimmat

Yhteistyössä