Tätä en tiedä. Täällä on naureskeltu kyseisen shampoon käyttäjille.Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Mä käytän. Miksei sais?
Miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Vessan hanasta ei saa juoda.
tätä mäkin mietin. just sitä varten lasi vessassa jotta voi käydä juomassa kun yöllä tulee jano. miksi pitäisi keittiöön asti raahautua ja ties mitä valoja laittaa päälle...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Vessan hanasta ei saa juoda.
miksi ei? onko se muka jotenki epähygienistä? meillä kyllä siivotaan kylppäriä säännöllisesti, lattiakaivoon laita kloriittia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa pissata suihkuun
Pöh, käytät mitä tahansa shamppoota niin aina löytyy naureskelijoita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä en tiedä. Täällä on naureskeltu kyseisen shampoon käyttäjille.Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Mä käytän. Miksei sais?
Se kuulema vaan kertakaikkiaan on niin kamalan epähygienistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Vessan hanasta ei saa juoda.
mun mies ostaa vaattensa varuslekalta. ja syy on se että mistään kaupoista ei löydy herralle kelpaavia.Alkuperäinen kirjoittaja myös:ei saa olla puolisona miestä, joka ostaa vaatteita Dressmanista
Jospa näillä kieltäjillä tulee vessanpyttyyn vedetty kama sit kraanasta?Alkuperäinen kirjoittaja typerä palsta:tätä mäkin mietin. just sitä varten lasi vessassa jotta voi käydä juomassa kun yöllä tulee jano. miksi pitäisi keittiöön asti raahautua ja ties mitä valoja laittaa päälle...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Vessan hanasta ei saa juoda.
Ei kun ne pöpöt pomppii trampalla pytystä kraanaan. Mites muuten hampaiden pesu, pitääkö sekin tehdä keittiössä? Entä hammasharjojen säilytys?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa näillä kieltäjillä tulee vessanpyttyyn vedetty kama sit kraanasta?Alkuperäinen kirjoittaja typerä palsta:tätä mäkin mietin. just sitä varten lasi vessassa jotta voi käydä juomassa kun yöllä tulee jano. miksi pitäisi keittiöön asti raahautua ja ties mitä valoja laittaa päälle...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Vessan hanasta ei saa juoda.
Fructisissa on silikonia, se pilaa hiukset. Se vaan, että se ei ole ainoa tapaus, en vaan muista nyt tähän hätään niitä muita merkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Pöh, käytät mitä tahansa shamppoota niin aina löytyy naureskelijoita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä en tiedä. Täällä on naureskeltu kyseisen shampoon käyttäjille.Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Mä käytän. Miksei sais?
Jaa no vaihdanpa sitten Erittäin hienoon suomalaiseen shamppooseen.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Fructisissa on silikonia, se pilaa hiukset. Se vaan, että se ei ole ainoa tapaus, en vaan muista nyt tähän hätään niitä muita merkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Pöh, käytät mitä tahansa shamppoota niin aina löytyy naureskelijoita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä en tiedä. Täällä on naureskeltu kyseisen shampoon käyttäjille.Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Mä käytän. Miksei sais?
Harvemmassa on ne markettien shampoot, joissa ei silikonia ole...Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Fructisissa on silikonia, se pilaa hiukset. Se vaan, että se ei ole ainoa tapaus, en vaan muista nyt tähän hätään niitä muita merkkejä.Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Pöh, käytät mitä tahansa shamppoota niin aina löytyy naureskelijoita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä en tiedä. Täällä on naureskeltu kyseisen shampoon käyttäjille.Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Mä käytän. Miksei sais?
No kannattaakohan niitä käsiäkään sit pestä asioinnin jälkeen, ainakaan siellä vessassa..? Taitaa kädetkin kuhista samoja pöpöjä...Alkuperäinen kirjoittaja :Ei kun ne pöpöt pomppii trampalla pytystä kraanaan. Mites muuten hampaiden pesu, pitääkö sekin tehdä keittiössä? Entä hammasharjojen säilytys?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jospa näillä kieltäjillä tulee vessanpyttyyn vedetty kama sit kraanasta?Alkuperäinen kirjoittaja typerä palsta:tätä mäkin mietin. just sitä varten lasi vessassa jotta voi käydä juomassa kun yöllä tulee jano. miksi pitäisi keittiöön asti raahautua ja ties mitä valoja laittaa päälle...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei?Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Vessan hanasta ei saa juoda.
*Reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Fructisissa on silikonia, se pilaa hiukset. Se vaan, että se ei ole ainoa tapaus, en vaan muista nyt tähän hätään niitä muita merkkejä.