Palstalle pitäisi saada rekkautumispakko

Äkäinen Hra Majuri

Tunnettu jäsen
17.09.2011
18 413
2 495
113
Koska palstamme historian pisimmän ketjun, jossa pääsääntöisesti vain mustuneet ovat kirjoitelleet on viestien sisältö pysynyt asiallisena. Näinollen voidaankin todeta, että pääosa mustuneista on asiallisia kirjoittelijoita, kunhan harmaat päänaukojat on poissa provosoimasta asiattomuuksiin.

Mun mielestä rekkautumattomista (harmaat) on vain haittaa ja harmia ylläpidole, modeille ja mustuneille käyttäjille.

Kuule. Sä olet tehnyt jatkuvasti aiheesta aloituksia. Eikö se nyt vaan mene jakeluun että toi ei toteudu? Rautalangasta:

KAKSPLUSSAN MITÄS NYT-OSIOTA EI TULLA KOSKAAN RAJAAMAAN VAIN REKISTENÖITYILLE KÄYTTÄJILLE.

Meniskö nyt perille? Ja sekin sulle on kerrottu 100 kertaa että Kaksplussan keskusteluissa on monen monta osiota joissa voi kirjoittaa vain rekisteröityneenä. Voit siirtyä sinne.

Yleistämisen upeutta, hyvä herra äkäinen.

Tässä miettii pitäisikö sitä ryhtyä ilmeisen maineensa veroiseksi, vai pyrkiä saamaan sinut näkemään näennäisillä kiikareillasi omaa kuplaasi pidemmälle rikkomalla stereotypiasi...

Ihan uteliaisuudesta, entäss harmailevat mustat, kuten Herra itse toisinaan?

[QUOTE="diu";26632375]Kuule. Sä olet tehnyt jatkuvasti aiheesta aloituksia. Eikö se nyt vaan mene jakeluun että toi ei toteudu? Rautalangasta:

KAKSPLUSSAN MITÄS NYT-OSIOTA EI TULLA KOSKAAN RAJAAMAAN VAIN REKISTENÖITYILLE KÄYTTÄJILLE.

Meniskö nyt perille? Ja sekin sulle on kerrottu 100 kertaa että Kaksplussan keskusteluissa on monen monta osiota joissa voi kirjoittaa vain rekisteröityneenä. Voit siirtyä sinne.[/QUOTE]

Älä vaahtoo, ottaako koville?
Epäkohtien jatkuva julkituonti tuottaa varmasti tuloksia, ennemmin tai myöhemmin.

Edelleen: täällä on sinulle kermaperseellekin sopivia rekisteröityneille tarkoitettuja palstoja. Tänne ei ikinä tule rekkautumispakkoa.

Sinä olet loistoesimerkki siitä, ettei vakionimimerkki takaa juttujen laatua.

[QUOTE="diu";26632375]Kuule. Sä olet tehnyt jatkuvasti aiheesta aloituksia. Eikö se nyt vaan mene jakeluun että toi ei toteudu? Rautalangasta:

Meniskö nyt perille? Ja sekin sulle on kerrottu 100 kertaa että Kaksplussan keskusteluissa on monen monta osiota joissa voi kirjoittaa vain rekisteröityneenä. Voit siirtyä sinne.[/QUOTE]

Mä en harmaile koskaan, muut Majurit on feikkejä

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26632383:
Älä vaahtoo, ottaako koville?
Epäkohtien jatkuva julkituonti tuottaa varmasti tuloksia, ennemmin tai myöhemmin.

Neiti Hinuri on se epäkohta. Ei muuta kuin vaan nappi otsaan ja menoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26632707:
pitihän sen suomi 2nelosen kuivua kokonaan kun tuli kirjautumispakko. ei kuitenkaan hiljentyny. :attn:
Keskustelupalstoilla ei rekkautumispakkoa olekaan. Chatissa sen sijaan on ja aika moni nosti kytkintä.

Pitäisi olla jokin keino laittaa myös rekisteröitymättömät kirjoittajat vastuuseen häiriköinnistään. Niin kauan, kun tällaista keinoa ei ole (aivan varmasti ei sellaista keksitäkään) minäkin kannatan rekisteröitymispakkoa. Täällä on paljon asiallisia "harmaita", ja heidän puolestaan harmittaa, koska muutama sekopää pilaa heidänkin maineensa.

Harmaana kirjoittelu mahdollistaa hankalistakin aiheista kirjoitamisen. Enkä nyt tarkoita päänaukomista :D Lisäksi jotenkin kokisin, että vain rekkautuneille tarkoitetun palstan pitäisi olla muutenkin suljettu. Mä olen aikani kirjoittanut mustanakin, mutta alkoi tuntua, että jotkut tunnistaa tai ainakin muistavat mun juttuja liiankin hyvin. Palstaa kun seuraa moni hönö kirjoittamatta koskaan yhtään mitään.

Yhteistyössä