Palstalla riehuu MIES!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Illantoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Illantoivo

Vieras
Hyvät sisaret! Oletteko huomanneet että tällä palstalla riehuu mies eri nimimerkeillä, esiintyen naisena? Tai onko kelleen tullu mieleen että jokin haiskahtaa täällä? Se on psykopaatti ja harrastaa tällaista pelleilyä... ei kannata valokuviaan laittaa tänne, koska se kopioi ne koneelleen ja käyttää ties missä!

Alkuperäinen kirjoittaja Illantoivo:
Hyvät sisaret! Oletteko huomanneet että tällä palstalla riehuu mies eri nimimerkeillä, esiintyen naisena? Tai onko kelleen tullu mieleen että jokin haiskahtaa täällä? Se on psykopaatti ja harrastaa tällaista pelleilyä... ei kannata valokuviaan laittaa tänne, koska se kopioi ne koneelleen ja käyttää ties missä!

Voi illantoivo, ettet olisi itse se..harmaana kirjottelet sinäkin. Anna mun taas nauraa

Tämä ei ole mikään vitsi! Tämä on täyttä totta! Ja minä en ole se mies. Se mies on saanut pakkomielteekseen seurata minua (tehnyt sitä jo vuosia!) ja terrorisoi myös täällä, koska minä käyn täällä ihan omalla nimimerkillänikin. En voi sitä nyt sanoa kuitenkaan. Hän saattaa etsiä täältä myös sopivia yh-äitejä "uhreikseen". Et ihan vakavasti tän sanon... Jos tääl joku ehdottelee deittejä, niin voipi olla samainen tapaus..

Alkuperäinen kirjoittaja Illantoivo:
Hyvät veljet! Oletteko huomanneet että tällä palstalla riehuu naisia eri nimimerkeillä, esiintyen miehinä? Tai onko kelleen tullu mieleen että jokin haiskahtaa täällä? Ne on psykopaatteja ja harrastaa tällaista pelleilyä... ei kannata valokuviaan laittaa tänne, koska he kopioi ne koneelleen ja käyttää ties missä!

Yhteistyössä