Palstalehmät!!! Jätkä, Vispilä, Pinki, Peppari ja muut!

  • Viestiketjun aloittaja Liinuska74
  • Ensimmäinen viesti
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en mä sitten saanutkaan omaa lehmää.
Kuka sitä vierasta navettaansa haluais? Nämä on omia kaikki! :D

Fjonga, lopetin juu, en mä nytkään palstaile sen vakituisemmin. Laitan muutaman kuvan vain nimimerkkikaimoista.
Ei kai sun vain käy kateeksi? Nyt nimetään A:lla, kyllä se F-vuosikin pian tulee, jospa meille syntyy sitten yks fjongakin. ;)

Tässä Viksis, Vensku, Viola, Yllipylli ja Ynneli
(riksis, hensku, viola(harmaa), Millipilli ja Anneli (taisi olla harmaa myös)

 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kohta siis b-vuosi ja yhden voi nimetä mun mukaan, mikäs sen söpömpi lehmän nimi klu n badass :LOL:
Pidetään mielessä.... Paitsi että b, c, d ja f kirjaimet taidetaan ihan oikeasti hypätä yli. Ainakaan meillä ei ole koskaan ollut niillä alkavia lehmän nimiä.
Meni väärin päin nyt kuvat. Tuo äskeinen on Vutku, Kutkun kaima.
Tämä on Vimppari:



 
lotta
Entisen tutun navetassa ei hypitä kirjainten yli.
Bertta ja Briitta ovat muistaakseni olleet lehmujen nimiä..ja Bansku..
Fanni,Fasu..
Carita,Carla....
Jos noi ei sitten olleet ihan kamun omakeksimii nimityksii,ja isäntä ja emäntä antaneet sitten toiset nimet.
 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
palstailu ku palstailu... varsinkin jos lähettää mulle yvn jossa sanoo että mä tulen olemaan väärässä ja vannoo ettei enää ikinä palaa palstalle ;)
Rekisteröidyllä nikillä.... Sulla on valikoiva muisti. Ja mä en ole ikinä VANNONUT mitään. Ja sanoin aikanaan palstallakin, että saatan tulla joskus kurkkaamaan, mitä täällä tapahtuu.
Sitä paitsi, yyvee on yyvee. Kiitos kun kerroit kaikelle kansalle.
Mutta ihan sama. Nyt on lehmät kuvattu ja näytetty ja kommentit luettu, mulla ei ole tänne asiaa ennen seuraavia poikimisia, sitten aion taas kuvia laittaa uusista vasikoista.
Nyt nyt täytyy ilmoittaa yks kipeä reppana teuraaksi ja koittaa saada kuolleen vasikan poikinut hieho jaloilleen. Eli muutakin tekemistä löytyy, kuin täällä notkua. Hyvää jatkoa sullekin.

 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja lotta:
Entisen tutun navetassa ei hypitä kirjainten yli.
Bertta ja Briitta ovat muistaakseni olleet lehmujen nimiä..ja Bansku..
Fanni,Fasu..
Carita,Carla....
Jos noi ei sitten olleet ihan kamun omakeksimii nimityksii,ja isäntä ja emäntä antaneet sitten toiset nimet.
Ehkä meillä ei sitten ole lehmävasikoita noina vuosina syntynyt, tai sitten ne eivät vaan ole olleet hengissä silloin, kun olen tähän taloon tullut. Ekat mun nimeämät lehmät oli muistaakseni L tai M. Marilynin ainakin muistan nimenneeni... :D


 

Yhteistyössä