Siis mitä??????? :O Mitkä jutut ja mitä kaikkia? Kerro nyt mullekin kun kerran niin hyvin tiedät.Alkuperäinen kirjoittaja 3 tyhjäntoimittajaa löytyy;23433147:Ja olisi kiva tietää onko puoletkaan totta Scarletin jutuista mitä kaikkea on sossusta saanut
Moro muru,Ei ole Maruppia enäänNo mä en ainakaan jaksaisi sitä Majuria, vaikuttaa melko yksinkertaiselta. Johtuneeko siitä että on mies. Muutaman palstalaisen tunnen irl, ja se taitaa riittää. Tike, Marup, NeitiNasu ja Pikkuväki ovat tulleet tutuiksi ja se riittänee.
Jos johonkin vielä haluaisin tulevaisuudessa tutstua, olisi hän se palstailija, jonka kanssa olemme vaihtaneet yksityisviestein ajatuksia viime päivinä.
Hah, minä onnistuin tappamaan orkidean, sen jonka mieheni sai synttärilahjaksi. En kastellut sitä liikaa, mutta kai katse sitten tappaa sitkeimmänkin... Vuoripalmu ja kultaköynnös sinnittelevät jo toistakymmentä vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23433600:Mahdollisimman valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Se tarttee tasaisen kosteuden mutta ei saa seisottaa sitä vettä jos sillä on joku aluslautanen ruukun alla Jos se on päässyt kunnolla kuivahtamaan niin sitä on ikävä kyllä hankala saada toipumaan.. Osta orkidea, niitä on hankala tappaa muuten kun joka päivä kastelemalla
KimppakivaaKyl mä oon sitä mieltä, että se olis yhdessä kaikkein parasta. :kiss:
Oikeestiko? Minä sain tapettua orkidean aikalailla heti. Enkä kyllä keksi miksi. Muut kasvit minulla voi hyvin ja ovat jonkinsortin hormonihirviöitä tms, kun kasvavat kamalaa tahtia...Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23433600:Mahdollisimman valoisa paikka mutta ei suoraa paahdetta. Se tarttee tasaisen kosteuden mutta ei saa seisottaa sitä vettä jos sillä on joku aluslautanen ruukun alla Jos se on päässyt kunnolla kuivahtamaan niin sitä on ikävä kyllä hankala saada toipumaan.. Osta orkidea, niitä on hankala tappaa muuten kun joka päivä kastelemalla
no älä noin nyrpee oo
Mitä sille tapahtui? Siis kuihtuiko se koko kasvi vai miten se kuoli? Selvitän mysteeriäOikeestiko? Minä sain tapettua orkidean aikalailla heti. Enkä kyllä keksi miksi. Muut kasvit minulla voi hyvin ja ovat jonkinsortin hormonihirviöitä tms, kun kasvavat kamalaa tahtia...
Huhtikuun markkinoilla voi nähdä minut, jos sattuu oikeeseen aikaan oikeeseen paikkaanno älä noin nyrpee oo
sulle kyllä pitäs opettaa vähä tapoja ni rauhottusit:kiss:
täytyypi tulla.viime markkinoilla en huomannuHuhtikuun markkinoilla voi nähdä minut, jos sattuu oikeeseen aikaan oikeeseen paikkaan
No esititpä kysymyksen Tästä on jonkin aikaa, joten en muista. Se taisi nahistua tms. Kasteltiin ihan säännöllisesti ja ohjeiden mukaan, mutta se vain kupsahti.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23436587:Mitä sille tapahtui? Siis kuihtuiko se koko kasvi vai miten se kuoli? Selvitän mysteeriä
Tuli vaan mieleen kun joskus ihmiset olettaa että kun orkidea pudottaa kukkansa niin se on kuollut. Se ei oleNo esititpä kysymyksen Tästä on jonkin aikaa, joten en muista. Se taisi nahistua tms. Kasteltiin ihan säännöllisesti ja ohjeiden mukaan, mutta se vain kupsahti.
Kiinanruusun lehdet ovat yli ison miehen kämmenen levyisiä. Viherkasvit tuntuu menestyvän, mutta ei kukkivat