Palstalaisaloite m1es-nikin lopulliseen bannaamiseen !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuo on taas tuota... Siirretään vastuu uhrille..
Jos joku kourii prsettä niin se on ihan sopivaa käytöstä, ei ole seksuaalista häirintää jos ei itse valitse häiriintyä.
Jos teinia kiusataan koulussa niin se ei ole kiusaamista, teini vain valitsi häiriintyä asiasta.
Nettikiusaaminenkaan ei ole kiusaamista, itse vain valitsee kiusaantua asiasta.
Jokaisella tulee olla oikeus omaan koskemattomuuteensa.
Jos jotakuta kiusataan, on asiaan puututtava. Se ei silti tarkoita sitä, että jokainen, joka tuntee olevansa kiusattu olisi sitä.
Toisinaan ihmiset valitsevat kiusaantua jostakin ja pitävät niitä kerrassaan kammottavina ihmisinä, jotka eivät koe samanlaista kiusaantumista.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
rättis on ihan eri kaliiberia kuin m1es. vähän erikoinen joo, mutta ei pakkosyötä seksijuttuja eikä spämmäile kuvilla. hän on myös aina ystävällinen kaikille, toisin kuin m1es.
Rättis jos kuka pakkosyöttää seksijuttuja, mutta tekee sen niin yliampuvasti, että sen voi halutessaan ohittaa. Se on vähän kun sovinismin kanssa. Sellaiset selkeän sovinistiset tyypit on helppo jättää huomioimatta tai jutut omaan arvoonsa tai jopa nauraa niille. Mutta hienovaraisempaa ja piilevää sovinismia on paljon hankalampaa tuoda esiin ja näin vaikeampi korjata.

Mutta joo, rättis on kyllä kiltti ja mukava kaikille. Ja jos ei joskus olisi, ei tarvitse kun vähän uhkailla raipan esiin ottamisesta, niin johan mieli paranee :p
 
Ai, luulin että puhutaan rättiksestä, kun kerran pervoilu mainittiin :D
No joo, jos Rättis pervoilun osalta hallitsee m1ehen ohella tätä palstan isoa puolta, niin Krut ottaa suvereenisti haltuun Ketjun.

Rättiksen kohdalla tulee mieleen, että jätkällä on liikaa aikaa. Se olis yks jonka laittaisin jälleen vaikka suolle ojia kaivamaan tai pilkkomaan vaikka 50 mottia metsää, vois olla niin väsy ettei anustapit jaksais illalla kiinnostaa...
 
No joo, jos Rättis hallitsee m1ehen ohella tätä palstan isoa puolta pervoiluissa, niin Krut ottaa suvereenisti haltuun Ketjun.

Rättiksen kohdalla tulee mieleen, että jätkällä on liikaa aikaa. Se olis yks jonka laittaisin jälleen vaikka suolle ojia kaivamaan tai pilkkomaan vaikka 50 mottia metsää, vois olla niin väsy ettei anustapit jaksais illalla kiinnostaa...
Mutta... ihan kiva, että anustapit jaksaa illalla kiinnostaa. Se se vasta kamalaa on, jos työ haittaa vapaa- aikaa...
 
No joo, jos Rättis pervoilun osalta hallitsee m1ehen ohella tätä palstan isoa puolta, niin Krut ottaa suvereenisti haltuun Ketjun.

Rättiksen kohdalla tulee mieleen, että jätkällä on liikaa aikaa. Se olis yks jonka laittaisin jälleen vaikka suolle ojia kaivamaan tai pilkkomaan vaikka 50 mottia metsää, vois olla niin väsy ettei anustapit jaksais illalla kiinnostaa...
Hmmm... jos tyypillä jöpöttää anopin vieressä simpsoneita katsoessa, niin ihan varmasti jotain kiihottavaa noista suomättäistäkin löytää :p
 
vierailija
Rättis jos kuka pakkosyöttää seksijuttuja, mutta tekee sen niin yliampuvasti, että sen voi halutessaan ohittaa. Se on vähän kun sovinismin kanssa. Sellaiset selkeän sovinistiset tyypit on helppo jättää huomioimatta tai jutut omaan arvoonsa tai jopa nauraa niille. Mutta hienovaraisempaa ja piilevää sovinismia on paljon hankalampaa tuoda esiin ja näin vaikeampi korjata.

Mutta joo, rättis on kyllä kiltti ja mukava kaikille. Ja jos ei joskus olisi, ei tarvitse kun vähän uhkailla raipan esiin ottamisesta, niin johan mieli paranee :p
sehän jauhaa pääasiassa niitä runkkujuttujaan omissa ketjuissaan, ei tule mihin tahansa ketjuun niitä kirjottelemaan. siinä ero m1ehen ja rätin välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mutta... ihan kiva, että anustapit jaksaa illalla kiinnostaa. Se se vasta kamalaa on, jos työ haittaa vapaa- aikaa...
Joskus työ on lääke häröilyyn ja suojaa monilta lieveilmiöiltä. Ihmiskunta on yhä kevyemmissä töissä ja vapaa-aikaa on, mut se ei aina tuo hyvinvointia.
Osa ahdistuu kämpillä, osa alkaa joutenollessaan paritella vaikka kastemadon kanssa.

EN siis sano etteikö Rättis olisi töissä, ihan kuin ainakin joskus olisi ollut. Mut mä heittäisin sen pariksi vuodeksi johonki raskaaseen äijäduuniin jossa unohtuu anustapit ja tulpat. :sneaky:

Tämä on vain mun mielipide, en lähde sitä perustelemaan enää sen enempää. :geek:
Ja joo, Rättis on symppis. Ja tekee nykyisin ihan ruokaruokaa.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Joskus työ on lääke häröilyyn ja suojaa monilta lieveilmiöiltä. Ihmiskunta on yhä kevyemmissä töissä ja vapaa-aikaa on, mut se ei aina tuo hyvinvointia.
Osa ahdistuu kämpillä, osa alkaa joutenollessaan paritella vaikka kastemadon kanssa.

EN siis sano etteikö Rättis olisi töissä, ihan kuin ainakin joskus olisi ollut. Mut mä heittäisin sen pariksi vuodeksi johonki raskaaseen äijäduuniin jossa unohtuu anustapit ja tulpat. :sneaky:

Tämä on vain mun mielipide, en lähde sitä perustelemaan enää sen enempää. :geek:
Ja joo, Rättis on symppis. Ja tekee nykyisin ihan ruokaruokaa.
(Raskaissa äijäduuneissa on muitakin äijiä ja niissä testokäryissä jutut menee vaan hurjemmiksi):ROFLMAO:
 
vierailija
kyllä normaalijärkinen ihminen ymmärtää ja ottaa palautteesta opiksi ja muuttaa käytöstä jos moni ihminen hänelle siitä sanoo, että tuo ei ole sopivaa, tissit eivät kuulu tähän ruokaohjeketjuun, eivät ole minkään ruokalajin ainesosalistalla...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mun on vaikea uskoa, että m1es olis mikään pedari ja on aika riskaapelia heitellä sellasia syytöksiä ilmaan edes netissä.
Kuten sanoin emme ole hänen kanssaan monesti noista hänen seksijutuistaan samaa mieltä, mutta emmä alkais häntä pedofiliasta syyttelemään ainakaan ton linkitetyn viestin mukaan missä hän kyseli siitä mikä on sallittua läheisyyttä kenellekin ja niin edelleen.
 
Hämmästyttävän pitkä "keskustelu" syntyi tuosta huvittavasta aloituksesta. Yritän tässä pientä analyysiä.

1. Kun halutaan loukkaantua, voidaan mikä tahansa tulkita tahallaan väärin. Näin käy erikoisesti silloin, kun puolustan naisten oikeutta seksuaalisuuteen. Tämän perusteella oletan "loukkaantuneiden" vierailijoiden (onko heitä enemmän kuin 1?) olevan vaihdevuosiongelmien kanssa taistelevia seksikielteisiä naisia. Echo on oma lukunsa, kasikymppinen nelikymppisen kuorissa?

Esimerkkejä

Kun puolustin hoitotädin oikeutta käyttää stringeja, lisäsin siihen pienen piikin siitä, että lapset usein ihailevat ja jäljittelevät hoitajiaan. Se tulkittiin halukseni pukea esikouluikäiset stringeihin.

Ei tuossa sitten mitään huiolestumisen syytä ole. Lapsethan pitävät "jalokivistä" eli tädin stringit ovat varmaankin ihailun kohteena. Oma lapsesi saattaa pian pyytää sellaisia itselleen...

Edit: näin jälkikäteen ymmärsin, mistä puristaa. Isätkin (miehesi?) noutavat lapsia


Kun muistutin positiivisen seksuaalisuuden mallin tärkeydestä, sai se keskilännen moraalinormit omaksuneen Echon nimittelemään minua tässäkin ketjussa.

Olet oikeilla jäljillä. Unohdit listasta seksin. Tuntemattomasta syystä äidit usein yrittävät olla täysin epäseksuaalisia olentoja ja kavahtavat kaikkea, mikä edes viittaa seksuaalisuuteen lapsen läsnäollessa. Lapsille ei pääse muodostumaan tervettä, postiivista kuvaa sukupuolien välisistä suhteista, vaan he oppivat sitten kaiken aikanaan tv:n roskasarjoista tai netin videoista.

Käsi sydämelle äiti - saako miehesi suudella sinua kiihkeästi lasten läsnäollessa? Tai kevyesti hyväillä rintojasi puseron päältä? Tempaudutko joskus mukaan vai torjutko koska "lapset näkevät"?




Sama päti tuossa tuoreessa "korsettigatessa". Se, että olisin hyväksynyt 13-vuotiaan hypoteettisen korsettihankinnan esim. animetapahtumaan, oli loukkaantujille aihe loukkaantua. He siis hyväksyivät vain tuomitsemisen.

2. Yksi kuva suututtaa enemmän kuin tuhat sanaa. Tälläkin palstalla on joskus käyty hyvinkin suoraa keskustelua, joka ei juuri ketään häiritse. Mutta viestiin liitetty kuva saa aina aikaan vahvan reaktion, vaikka tuo kuva olisi kopioitu naistenlehdestä tai esittäisi esim. kuollutta rottaa.
Koska haluan aikaansaada keskustelua, liitän kuvia jatkossakin - toimii kuin junan vessa. :cool:

3. Vierailijat ovat puskista huutelun mestareita. On mahdoton tietää, mikä kommentti on kenenkin - vai onko kaikkien takana sama henkilö.
Koska tuo häiritsee minua, voin ketjun logiikalla vaatia, ettei yksikään vierailija kirjoita ilman rekisteröitymistä tai ainakaan ilman ketjukohtaista nimimerkkiä. Muu on minun kiusaamistani ja häirintää :sneaky:

4. Olen iloinen siitä, että moni vakiopalstalainen osoittautui täysjärkiseksi - kiitos siitä. Jatkan keskustelua heidän seurassaan huutelijoiden harmiksi kuten ennenkin. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä