Palstalaisaloite m1es-nikin lopulliseen bannaamiseen !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en ymmärrä minkä takia täällä hyväksytään suoraan yksityiseen palstalaiseen kohdistuvia mollaus/haukkumis/kiusaamisketjuja(n)
Minun mielestäni ketjut minkä päätarkoitus on vain kiusaaminen, pitäisi poistaa:unsure:
niinkuin esimerkiksi tällä hetkellä tämä ja erääseen toiseenkin palstalaiseen kohdistuva ketju.
Minä taas en ymmärrä, miksi jollekulle täällä sallitaan muitten kirjoittajien seksuaalinen ahdistelu.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Echo
vierailija
Minä en ymmärrä minkä takia täällä hyväksytään suoraan yksityiseen palstalaiseen kohdistuvia mollaus/haukkumis/kiusaamisketjuja(n)
Minun mielestäni ketjut minkä päätarkoitus on vain kiusaaminen, pitäisi poistaa:unsure:
niinkuin esimerkiksi tällä hetkellä tämä ja erääseen toiseenkin palstalaiseen kohdistuva ketju.
Se toinen kuule maistelee omaa ansaittua lääkettään

Älä nuoleskele ki*saajaa :cautious:
 
vierailija
Oletan että olet mies myös?

Tämä on mammapalsta. Joo en hallitse täällä enkä voi vaikuttaa sisältöihin, mut en ole kauheesti nähny että naiset ois kinunnu tissikuvia. Meillä on tissit ihan omasta takaa...
Tissikuville on ihan omia sivustoja ja keskusteluketjuja (jopa täällä), ja niissä ne kuvat ovat ok. M1es taas läväyttää tissikuvat tiskiin liittyipä ne asiaan tai ei (yleensä ei), ja asiallinen keskustelu hänen kanssa ei onnistu, kun joka ikisen aiheen hän kääntää tavalla tai toisella seksiin. Minusta sellainen tyyli keskustella on asiaton ja toisia keskustelijoita alentava, etenkin kun negatiivisesta palautteesta huolimatta M1es vaan jatkaa ja jatkaa.

Joskus ihmettelen M1ehen motiiveja kirjoitella ja kuvatella juuri tänne mammapalstalle. Niille tissikuville ja alapääjutuille löytyisi varmaan kohdeyleisöä jostain toisaalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Echo
Tissikuville on ihan omia sivustoja ja keskusteluketjuja (jopa täällä), ja niissä ne kuvat ovat ok. M1es taas läväyttää tissikuvat tiskiin liittyipä ne asiaan tai ei (yleensä ei), ja asiallinen keskustelu hänen kanssa ei onnistu, kun joka ikisen aiheen hän kääntää tavalla tai toisella seksiin. Minusta sellainen tyyli keskustella on asiaton ja toisia keskustelijoita alentava, etenkin kun negatiivisesta palautteesta huolimatta M1es vaan jatkaa ja jatkaa.

Joskus ihmettelen M1ehen motiiveja kirjoitella ja kuvatella juuri tänne mammapalstalle. Niille tissikuville ja alapääjutuille löytyisi varmaan kohdeyleisöä jostain toisaalta.
En tiedä pärjääkö m1es perus-äijäfoorumillakaan. Tuntuu että jotkut miehetkin näkee hänen lävitseen...
 
vierailija
Miten kenenkään täysin tuntemattoman keskustelupalstalla kirjoittelevan viestit voivat mennä noin tunteisiin? Eri asia, jos olisi kyseessä joku tuttu ihminen, jonka asialla, mielipiteellä olisi oikeasti merkitystä. M1es- nikki provosoi keskustelijoita ilmeisen onnistuneesti, koska saa keskustelua aikaiseksi. Jos jonkun kirjoitukset menevät liiaksi ihon alle, niin kannattaisi pitää tuntuvaa taukoa keskustelupalstoilta.
 

Yhteistyössä