Palstalaisaloite m1es-nikin lopulliseen bannaamiseen !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Usein sitä pientä häiriötä terveydessä on. Muutama viikko sitten pieni mutta kivulias venähdys. Vähän sitä ennen rasitusvamma (ihon hankautuma) siinä tärkeimmässä elimessä ;)

Ennen kuin luet yhtään enempää, haluaisin sinun vastaavan yhteen kysymykseen: mikä on kehosi tärkein elin?

Jos vastasit sydän, voit onnitella yläkoulun biologian opettajaasi ja sitä etten juuri nyt istu vierelläsi. Vastaus on nimittäin väärin!

Vaikka sydän on elintärkeä ja elämän kannalta välttämätön, tärkein elin on kuitenkin aivot. Yhdessä selkäytimen kanssa aivot muodostaa kehon tärkeimmän järjestelmän, keskushermoston. Ja keskushermostohan siis huolehtii KAIKESTA mitä kehossasi tapahtuu; aistit, hormonien tuotanto, mieliala, elinten ja lihasten toiminta, vastustuskyky, verenkierto jne.

Valitettavasti kehomme ei kuitenkaan ole langaton, kuten lähes kaikki muu sähköllä toimiva nykyään on. Jotta sydämesi löisi, keuhkot hengittäisi ja vatsasi sulattaisi ruoan tarvitset virheettömästi toimivan hermoston.

Ilman normaalia hermoston toimintaa sinulla ei ole mahdollisuuksia pysyä niin terveenä, kuin mihin kehosi on alun perin suunniteltu. Syy tähän on se, että kaikki terveyttäsi ylläpitävä älysi mitä kehosi pitää sisällään, matkustaa paikasta toiseen hermoissa sähköisen impulssin muodossa.


Nyrjähtikö aivosi(se herne) kun tutkit liiaksi tyttöjen kuvia netistä ja koitit päättää kenellä on kaikkein terhakkaimmat rinnat?
 
Ennen kuin luet yhtään enempää, haluaisin sinun vastaavan yhteen kysymykseen: mikä on kehosi tärkein elin?

Jos vastasit sydän, voit onnitella yläkoulun biologian opettajaasi ja sitä etten juuri nyt istu vierelläsi. Vastaus on nimittäin väärin!

Vaikka sydän on elintärkeä ja elämän kannalta välttämätön, tärkein elin on kuitenkin aivot. Yhdessä selkäytimen kanssa aivot muodostaa kehon tärkeimmän järjestelmän, keskushermoston. Ja keskushermostohan siis huolehtii KAIKESTA mitä kehossasi tapahtuu; aistit, hormonien tuotanto, mieliala, elinten ja lihasten toiminta, vastustuskyky, verenkierto jne.

Valitettavasti kehomme ei kuitenkaan ole langaton, kuten lähes kaikki muu sähköllä toimiva nykyään on. Jotta sydämesi löisi, keuhkot hengittäisi ja vatsasi sulattaisi ruoan tarvitset virheettömästi toimivan hermoston.

Ilman normaalia hermoston toimintaa sinulla ei ole mahdollisuuksia pysyä niin terveenä, kuin mihin kehosi on alun perin suunniteltu. Syy tähän on se, että kaikki terveyttäsi ylläpitävä älysi mitä kehosi pitää sisällään, matkustaa paikasta toiseen hermoissa sähköisen impulssin muodossa.


Nyrjähtikö aivosi(se herne) kun tutkit liiaksi tyttöjen kuvia netistä ja koitit päättää kenellä on kaikkein terhakkaimmat rinnat?
Onko sinulla ihoa aivoissa :confused:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Ennen kuin luet yhtään enempää, haluaisin sinun vastaavan yhteen kysymykseen: mikä on kehosi tärkein elin?

Jos vastasit sydän, voit onnitella yläkoulun biologian opettajaasi ja sitä etten juuri nyt istu vierelläsi. Vastaus on nimittäin väärin!----
No nyt oli lepakko asialla kun ei tajua missähän tärkeimmässä elimessä oli rasitusvamma :eek:

:ROFLMAO::LOL:
 
vierailija
Onko sinulla ihoa aivoissa :confused:
No nyt oli lepakko asialla kun ei tajua missähän tärkeimmässä elimessä oli rasitusvamma :eek:

:ROFLMAO::LOL:
Hmmm.. Kun ihmisen tärkein elin on aivot niin silloin M1ehen rasistus ja hankausvamma sijaitsee siellä. Sitä miten se on mahdollista, en tiedä. Kyseinen tyyppi onkin vähän erikoinen tapaus ja hiukan hukassa.
 
vierailija
Että kyllähän sen nyt kaikki tietää mitä tämä m1es nikki yrittää tässä taas kerran sanoa ja mistä puhua, mutta jos on ihmisen anatomiasta niin hukassa niin.... sille sietääkin hiukan vttuilla..
 
vierailija
M1ehellä hurtinhauska huumori? Mä kyl ymmärrän monenlaista huumoria mut mulle ei avaudu m1ehen huumori.

Se huumori on sitä että toinen ärsyyntyy sen jostain jankutuksesta, ja sit se lataa siihen liittyviä kuvia 2-3 kappaletta. On kuin paikallaan junnaava mopo.
Hahahaa, heheeheee, hohohoo
M1ehen huumori on kuin teinipoika ois löytäny ekaa kertaa elämässä puolipukeisten naisten kuvia netissä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
M1ehellä hurtinhauska huumori? Mä kyl ymmärrän monenlaista huumoria mut mulle ei avaudu m1ehen huumori.

Se huumori on sitä että toinen ärsyyntyy sen jostain jankutuksesta, ja sit se lataa siihen liittyviä kuvia 2-3 kappaletta. On kuin paikallaan junnaava mopo.
Hahahaa, heheeheee, hohohoo
ei taida avautua varsinkaan seuraaville
-ikäneidot
-uskovaiset
-frigidit
-lesbot

-jatkakaa listaa :D
 
vierailija
ei taida avautua varsinkaan seuraaville
-ikäneidot
-ikämiehet
-miehet
-naiset
-nuoret
-ateistit
-uskovaiset
-frigidit
-homot
-lesbot
-heterot
-bi:t
-Transihmiset ja muut
-normaalit ihmiset


-jatkakaa listaa :D
 
vierailija
Minä en ymmärrä miksi täällä hyväksytään suoraan yksittäiseen palstalaiseen kohdistuvia haukkumis/mollaus/kiusaamisketjuja(n)
Minun mielestäni tämmöiset ketjut minkä tarkoitus on vain kiusata, esimerkiksi tämä ja erääseen toiseenkin palstalaiseen liittyvä ketju pitäisi poistaa kokonaan.
 
vierailija
ei taida avautua varsinkaan seuraaville
-ikäneidot
-ikämiehet
-miehet
-naiset
-nuoret
-ateistit
-uskovaiset
-frigidit
-homot
-lesbot
-heterot
-bi:t
-Transihmiset ja muut
-ns. kaikki normaalit järjelliset ihmiset


-jatkakaa listaa :D
 
vierailija
Minä en ymmärrä minkä takia täällä hyväksytään suoraan yksityiseen palstalaiseen kohdistuvia mollaus/haukkumis/kiusaamisketjuja(n)
Minun mielestäni ketjut minkä päätarkoitus on vain kiusaaminen, pitäisi poistaa:unsure:
niinkuin esimerkiksi tällä hetkellä tämä ja erääseen toiseenkin palstalaiseen kohdistuva ketju.
 

Yhteistyössä