ap
Eli tämä ei missään nimessä ole haukkumisketju vaan peiliin voisi katsoa.
Asialliset perustelut, kiitos.
Asialliset perustelut, kiitos.
Ei me unohdeta sua raakkaani!Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Näköjään tässäkään ketjussa ei minua ole unohdettu :kieh:
Juu ei narsisti miellä käyttäytymistään mitenkään vääräksi. Kaikki muut sen sijaan ovat väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja :(:Minusta tuntuu että ninaTT:llä on narsistinen peroonallisuushäiriö. Miksi muuten tuo ylimenevä itsensä ihannointi ja se EHDOTON oikeassa oleminen jne.
Mitään hyvää hän ei myöskään keksi muista ja erittäin vääristynyt kuva maailmasta.
Tosi loukkaava ja manipuloivakin välillä.
Vähän voisi joskus miettiä sanomisiaan, mutta jos tosiaan on narsisti niin eihän he pysty tajuamaan omia virheitään tai sanojaa anteeksi pyytämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Grace mielestäni on vihamielisin ja aina paskaa muiden niskaan laittamassa
Totta :/Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Tai sanotaanko että niiltä näennäisesti kilteiltä vakkareilta jotka just silloin "unohtaa" kirjautua. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Nyt harmaana, harmaannuin ... ovat aina niin ihania ja ystävällisiä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai sanotaanko että niiltä näennäisesti kilteiltä vakkareilta jotka just silloin "unohtaa" kirjautua. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Juuh...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai sanotaanko että niiltä näennäisesti kilteiltä vakkareilta jotka just silloin "unohtaa" kirjautua. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Mustatkin kirjoittaa pahimmat kommentit harmaina, että "maine" säilyy. Et siis voi tietää, kuka kulloinkin kommentoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Sekin voi olla Muakin mietityttää et mitenköhän moni kiva palstalainen sit taas jossain toisessa ketjussa heittää skebulaa mun niskaan :/Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai sanotaanko että niiltä näennäisesti kilteiltä vakkareilta jotka just silloin "unohtaa" kirjautua. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Minä olen harmaana, koska puhuin aiheesta josta en halua että tuttavat saavat tietää. Noh aiheesta tulikin tappelu. En Todellakaan ole harmaana sen takia, että joku maine säilyisi!Alkuperäinen kirjoittaja M:Mustatkin kirjoittaa pahimmat kommentit harmaina, että "maine" säilyy. Et siis voi tietää, kuka kulloinkin kommentoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
= pahimmat kommentit tulee harmailta. Niinhän mä kirjoitin.Alkuperäinen kirjoittaja M:Mustatkin kirjoittaa pahimmat kommentit harmaina, että "maine" säilyy. Et siis voi tietää, kuka kulloinkin kommentoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.