Palstakiusaajat top5

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Helppo juttu!
Herra Majuri! Tuntuu niin hehkuttavan tätä lämpöä,mutta ei kuitenkaan tunnu säälivän yhtään sairaita ihmisiä joille tämä helle voi olla hengen päälle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ap
1.ninaTT= ymmärrän, että hän haluaa tehdä asiat omalla tavallaan, mutta se ehdottomuus, että kaikki muut ovat väärässä, särähtää korvaan pahasti. Todella lapsellisen kärkkäästi puhuu ja haukkuukin muita äitejä. :(


2.Lunatic= Ilkeily saattaa loukata aika pahasti välillä, etenkin arkaan aiheeseen.

3.HerraMajuri= Noh...häntä pidin kiusaajana, mutta toisaalta yleensä hän vähän provoilee ja vitsailee.

Siinä mun 3 ensimmäistä
 
miuku
olen bongannut harmaan nimimerkin memorymain, lähes aina jotain ilkeetä tai vittumaista kommentoitavaa. Etenkin Sirkalle, Scarletille jne. Mustista Herra majuri ja joskus Scarlett.
 
Lunatic
No en nyt muista niiden pahimpien kiusaajien nimiä, ei oo onneksi jääny päähän.
Mut sellasia jokapaikan vittuilijoita on esim Lepsa, nina TT, Rukoilijasirkka ja BV esimerkiksi.
 
:(
Minusta tuntuu että ninaTT:llä on narsistinen peroonallisuushäiriö. Miksi muuten tuo ylimenevä itsensä ihannointi ja se EHDOTON oikeassa oleminen jne.
Mitään hyvää hän ei myöskään keksi muista ja erittäin vääristynyt kuva maailmasta. :(
Tosi loukkaava ja manipuloivakin välillä.

Vähän voisi joskus miettiä sanomisiaan, mutta jos tosiaan on narsisti niin eihän he pysty tajuamaan omia virheitään tai sanojaa anteeksi pyytämään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Minusta tuntuu että ninaTT:llä on narsistinen peroonallisuushäiriö. Miksi muuten tuo ylimenevä itsensä ihannointi ja se EHDOTON oikeassa oleminen jne.
Mitään hyvää hän ei myöskään keksi muista ja erittäin vääristynyt kuva maailmasta. :(
Tosi loukkaava ja manipuloivakin välillä.

Vähän voisi joskus miettiä sanomisiaan, mutta jos tosiaan on narsisti niin eihän he pysty tajuamaan omia virheitään tai sanojaa anteeksi pyytämään.
Juu ei narsisti miellä käyttäytymistään mitenkään vääräksi. Kaikki muut sen sijaan ovat väärässä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Tai sanotaanko että niiltä näennäisesti kilteiltä vakkareilta jotka just silloin "unohtaa" kirjautua. :xmas:
Sekin voi olla :( Muakin mietityttää et mitenköhän moni kiva palstalainen sit taas jossain toisessa ketjussa heittää skebulaa mun niskaan :/
Vaikka mäki joskus harmaana palstailen niin en oo kuitenkaan niille mun mielestä kivoille palstalaisille laittanut mitään ikävää harmaana.
 
harmaana :D
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Harmailta ne kaikkein pahimmat kommentit tulevat.
Mustatkin kirjoittaa pahimmat kommentit harmaina, että "maine" säilyy. Et siis voi tietää, kuka kulloinkin kommentoi.
Minä olen harmaana, koska puhuin aiheesta josta en halua että tuttavat saavat tietää. Noh aiheesta tulikin tappelu. En Todellakaan ole harmaana sen takia, että joku maine säilyisi!
 
vierass
Nevereveri joskus käyttää rumaa kieltä, joka pistää silmään. Tosin mua kohtaan ei ole käyttänyt mutta muita.
Lisäksi palstatrolli lunatic on ärsyttävä kun trollaa aiheitaj oista ei itse edes ymmärrä, etsikko aika vissiin päällä sillä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä