Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:04 Vieras kirjoitti:Jos palstailee niin oisin kyselly hieman onko sama mies kenenkaa se mies pettää muijaansa
sama mies jonka kanssa mies pettää... siis täh. Mulla meni jotenkin yli.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:04 Vieras kirjoitti:Jos palstailee niin oisin kyselly hieman onko sama mies kenenkaa se mies pettää muijaansa
siis että onko se nainen se sama mies joka pettää muijaansa poliisin kanssa joka on mies jolla on muija??Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:07 syklaaminkukka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:04 Vieras kirjoitti:Jos palstailee niin oisin kyselly hieman onko sama mies kenenkaa se mies pettää muijaansa
Ilman muuta tai sitten ei *riemastuu, kun viimein ymmärtää*Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:11 Männynkäpy kirjoitti:\siis että onko se nainen se sama mies joka pettää muijaansa poliisin kanssa joka on mies jolla on muija??Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:07 syklaaminkukka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:04 Vieras kirjoitti:Jos palstailee niin oisin kyselly hieman onko sama mies kenenkaa se mies pettää muijaansa
No voi kurja, onko se pitkäänkin sairastellut? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:12 vieras kirjoitti:nyt muakin alko kiinnostaa kun oon hoidellu poliisia ja sain vasta tietää että se on varattu!
Luultavasti ollu kipee päästään aina.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:13 Candide kirjoitti:\No voi kurja, onko se pitkäänkin sairastellut? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:12 vieras kirjoitti:nyt muakin alko kiinnostaa kun oon hoidellu poliisia ja sain vasta tietää että se on varattu!
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:14 Vieras kirjoitti:Juu kerroin vähän epäselvästi. Eli jos täällä sattuu palstailemaan tämän poliisi miehen puoliso, jos sattuis just olemaan sen poliisi miehen puoliso niin miehesi pettää sua ja todella USEIN.
Tässä nähdään nyt uusi, hienotunteinen tapa paljastaa pettäjät. Olisko nyt niin, että tämä kirjoittaja on itse joskus vähän puuhastellut poliisin kanssa, ja sitten poliisi on pettänyt vaimonsa kanssa tätä rakastajatarta?Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:14 Vieras kirjoitti:Juu kerroin vähän epäselvästi. Eli jos täällä sattuu palstailemaan tämän poliisi miehen puoliso, jos sattuis just olemaan sen poliisi miehen puoliso niin miehesi pettää sua ja todella USEIN.
Hohhoijaa, ootteko vähän päästänne vinks vonks, samalla tavalla tää kysymys mahtuu sekaan, kun monet muut teidän tyhmät kysymyksetAlkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:18 Tianna kirjoitti:\Tässä nähdään nyt uusi, hienotunteinen tapa paljastaa pettäjät. Olisko nyt niin, että tämä kirjoittaja on itse joskus vähän puuhastellut poliisin kanssa, ja sitten poliisi on pettänyt vaimonsa kanssa tätä rakastajatarta?Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:14 Vieras kirjoitti:Juu kerroin vähän epäselvästi. Eli jos täällä sattuu palstailemaan tämän poliisi miehen puoliso, jos sattuis just olemaan sen poliisi miehen puoliso niin miehesi pettää sua ja todella USEIN.
Onko se varmasti mies? Se poliisi?Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:14 Vieras kirjoitti:Juu kerroin vähän epäselvästi. Eli jos täällä sattuu palstailemaan tämän poliisi miehen puoliso, jos sattuis just olemaan sen poliisi miehen puoliso niin miehesi pettää sua ja todella USEIN.
suurin osa miehistä on.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:16 vieras kirjoitti:\Luultavasti ollu kipee päästään aina.Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:13 Candide kirjoitti:\No voi kurja, onko se pitkäänkin sairastellut? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:12 vieras kirjoitti:nyt muakin alko kiinnostaa kun oon hoidellu poliisia ja sain vasta tietää että se on varattu!
aika hyvin kysytty :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:13 Candide kirjoitti:\No voi kurja, onko se pitkäänkin sairastellut? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 18:12 vieras kirjoitti:nyt muakin alko kiinnostaa kun oon hoidellu poliisia ja sain vasta tietää että se on varattu!