Samoin :wave: Siksi mua ei varmaan kukaan muistakaanAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Minä oon mielestäni kaikille ystävällinen enkä harrasta kettuilua :ashamed:
Eikä mua, aletaanko vähän rähiseeAlkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Samoin :wave: Siksi mua ei varmaan kukaan muistakaanAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Minä oon mielestäni kaikille ystävällinen enkä harrasta kettuilua :ashamed:
Unohtui miun listastaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Turkilmas tuli mieleen.
En oo kokenut noinkaan, kun ei kettuile toisille niin ei saa vastaankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun mielestä joskus on oikeus kettuilla. ei voi aina vaan olla se vastaanotettava puoli. :/
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Eemin äiti-87, Sinihammas, Tipu topakka tulee mulla mieleen myös
sä et sit varmaan oo tehny virheitä mistä moni jaksaa muistuttaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo kokenut noinkaan, kun ei kettuile toisille niin ei saa vastaankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun mielestä joskus on oikeus kettuilla. ei voi aina vaan olla se vastaanotettava puoli. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo kokenut noinkaan, kun ei kettuile toisille niin ei saa vastaankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun mielestä joskus on oikeus kettuilla. ei voi aina vaan olla se vastaanotettava puoli. :/
Täytyy myöntää, en ole en. Olen aika harkitseva mitä täällä kirjoitan. Ehkä en jaksa kantaa sitä sontaa mitä täällä voi päällensä saada. Siksi pysyy "mölyt mahassa".Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:sä et sit varmaan oo tehny virheitä mistä moni jaksaa muistuttaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo kokenut noinkaan, kun ei kettuile toisille niin ei saa vastaankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun mielestä joskus on oikeus kettuilla. ei voi aina vaan olla se vastaanotettava puoli. :/
Siun tapauksessa ymmärrän kyllä kettuilun :hug:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:sä et sit varmaan oo tehny virheitä mistä moni jaksaa muistuttaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo kokenut noinkaan, kun ei kettuile toisille niin ei saa vastaankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun mielestä joskus on oikeus kettuilla. ei voi aina vaan olla se vastaanotettava puoli. :/
En ole saanutAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo kokenut noinkaan, kun ei kettuile toisille niin ei saa vastaankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun mielestä joskus on oikeus kettuilla. ei voi aina vaan olla se vastaanotettava puoli. :/
Itse asiassa saa, etenkin harmaana kirjoittelevilta.
Mutta ei kaikiltaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo kokenut noinkaan, kun ei kettuile toisille niin ei saa vastaankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun mielestä joskus on oikeus kettuilla. ei voi aina vaan olla se vastaanotettava puoli. :/
Itse asiassa saa, etenkin harmaana kirjoittelevilta.
kokeile joskus. se on aika vapauttava tunne. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Täytyy myöntää, en ole en. Olen aika harkitseva mitä täällä kirjoitan. Ehkä en jaksa kantaa sitä sontaa mitä täällä voi päällensä saada. Siksi pysyy "mölyt mahassa".Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:sä et sit varmaan oo tehny virheitä mistä moni jaksaa muistuttaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:En oo kokenut noinkaan, kun ei kettuile toisille niin ei saa vastaankaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:mun mielestä joskus on oikeus kettuilla. ei voi aina vaan olla se vastaanotettava puoli. :/