Palstagallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyy hän

Vieras
1. Palstalaiset joiden uskot olevan provoja?
2. Palstalaiset jotka ovat mielestäsi tyhmiä?
3. Palstalaiset jotka ovat mielestäsi säälittäviä?

Omat vastaukset kaikkiin kysymyksiin on: Rollolainen, Scarlett, Björn, kfkfkf, Venakko Milanna, Taivaanrantaheinä, Wieruus.

Totta kai joku "fiksu" vastaa tähän, että tämän ketjun aloittaja on noita kaikkea kun ette uskalla kertoa totuutta siitä mitä mieltä olette eräistä. Esitätte parempaa kuin olette.

No niin alkaahan sitä sivullisetkin huomata että mä oon tyhmentynyt tänä vuonna ihan älyttömästi. Vuosia sitten olin neuropsykologisten testien mukaan keskimääräistä älykkäämpi ja yliopistolla proffakin piti mua ihmeen älykkäänä, mutta itsekin kyllä tiedostan varsin hyvin että nykyään olen tyhmä ja kyllä kuulkaa harmittaa….mutta minkäs sille voi...

Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;29378854:
No niin alkaahan sitä sivullisetkin huomata että mä oon tyhmentynyt tänä vuonna ihan älyttömästi. Vuosia sitten olin neuropsykologisten testien mukaan keskimääräistä älykkäämpi ja yliopistolla proffakin piti mua ihmeen älykkäänä, mutta itsekin kyllä tiedostan varsin hyvin että nykyään olen tyhmä ja kyllä kuulkaa harmittaa….mutta minkäs sille voi...

No sen siitä saa kun roikkuu palstalla.

Itsekin olin joskus fiksu ja filmaattinen, mutta nyt en pääse enää edes avecina miehen mensatapaamisiiN, kun minusta paistaa joku epäilyttävän aktiviteetin harjoittaminen.

Sininen sukkula.

Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;29378854:

No jos on neuropsykologisten testien mukaan keskimääräistä älykkäämpi, ei se vielä paljoa kerro. Eli jos esim. ÄO on jotain 105, niin eipä se äly sen ihmeemmin säteile. Se on sitten eri asia, jos se älykkyys on jotain Mensa-tasoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄOliikaa;29378887:
No jos on neuropsykologisten testien mukaan keskimääräistä älykkäämpi, ei se vielä paljoa kerro. Eli jos esim. ÄO on jotain 105, niin eipä se äly sen ihmeemmin säteile. Se on sitten eri asia, jos se älykkyys on jotain Mensa-tasoa.

Niin no ainakin se neuropsykologi toisteli silloin monta kertaa mulle että "sä oot älykäs" En mä koskaan mitään numeroita saanut tietää, mutta eipä kukaan sanois mua älykkääksi enää nykyään.

Paremman esittäminen näkyy parhaiten aloituksessa juurikin.

Voisin minäkin aloittaa ketjun jossa haukkuisin X ihmistä lyttyyn ja sitten hätäseen puolustukseksi loppuun "ette vaan uskalla arvostella, tekopyhät".

Eli asettaa itsensä jo suoraan jalustalle, ei vain inhokkejaan kohtaan, vaan ihan kaikkia jotka omaa yhtään poikkipuolista mielipidettä.

Onhan se tapa tämäkin yrittää saada vain positiivista palautetta omasta mielestään. Yritykseksi se vain jää.

Oletpas sinä AP niin radikaali ja rohkea.

En pysty yksilöimään sitä erästä harmaata niin, että kaikki tunnistaisivat hänet (kyse eräästä perskärpäsestäni), mutta itse tunnistan hänet kirjoitustyylistä ja ei voi muuta sanoa kuin että hänellä ei oikein lanttu leikkaa tai sitten esittää super hyvin. Vaikuttaa todella hidasälyiseltä, rupeaa selittämään sellaisia asioita, jotka ovat kaikille muille itsestäänselvyyksiä, ja luulee, että minä olen se hölmö. Ei mm. ymmärrä sarkasmia, kokee suunnatonta alemmuutta ja jonkinasteista vääryyttä siitä, että itse ei ole menestynyt elämässään kovin kaksisesti. Pitää minua pakkomielteenä. Epäilen häntä autistiseksi, ei käyttäydy kuten normaali ihminen. Siksi tuntuu oikeastaan jopa vähän väärältä mainita tässä ketjussa, koska jos takana on sairaus, niin minkäs hän sille mahtaa...

Yhteistyössä