Palsta tarvii täysremontin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Modet vaihtoon ja harmaat päänaukojat poistettava palstalta. Vaadin kirjoittamisoikeutta vain mustuneille.

Täytyy olla todella kajahtanut, jos haluaa tälle palstalle rekisteröityä. Sitä paitsi, olen ihan varma, että ne harmaat päänaukojat, jotka haukkuvat nimeltä toisia kirjoittajia (ja tätähän tapahtuu IHAN KOKO AJAN) ovat pääasiassa teitä mustia jotka vain haluavat suojata selustansa. Aivan yhtä ällöttävää on seurata joidenkin nickien keskinäistä liittoutumista ja toistensa kehumista.

Siis tämän palstan nuo osiot, joihin pitää kirjautua? Oletko käynyt? Onko se keskustelua, että minä avaan keskustelun, siihen vastaa kaksi saman vuorokauden puolella, seuraavana päivänä kaksi ja sen jälkeen yksi per vuorokausi?

Minusta tuo on kirjeenvaihtoa, ei keskustelupalsta.

No tsori vaan mut eikö sulla oikein ajatus kulje? :D Pohdi: täällä on osio A jonne ei tarvitse rekkautua ja jossa on vilkasta keskustelua. On myös osio B jonne pitää rekkautua ja jossa on hyvin hiljaista viestittelyä. Mitä luulet, mikä täällä MitäsNytillä olisi tilanne sitten jos pitäisi rekisteröityä? Ei kävisi kuten osio B:lle jossa jo on rekisteröitymispakko?

[QUOTE="diu";24507682]No tsori vaan mut eikö sulla oikein ajatus kulje? :D Pohdi: täällä on osio A jonne ei tarvitse rekkautua ja jossa on vilkasta keskustelua. On myös osio B jonne pitää rekkautua ja jossa on hyvin hiljaista viestittelyä. Mitä luulet, mikä täällä MitäsNytillä olisi tilanne sitten jos pitäisi rekisteröityä? Ei kävisi kuten osio B:lle jossa jo on rekisteröitymispakko?[/QUOTE]
No tsori, mun ajatus kulkee eri ratoja kuin sun ja on kokemusta tällä palstalla olosta. Mustia rekkautuneita on ja pysyy, joten ei kävisi kuin osio B:llä.
En siis usko, että harmaat pitävät tätä palstaa elävänä.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja kätevä emäntä;24507625:
No, toisaalta jos on oltava rekisteröitynyt pysyy palsta "siistimpänä". Kokemusta on eräältä toiselta palstalta jossa henki on hyvä ja asenne oikea... tällä on vähän väliä "pimeetä" porukkaa..

Toki palsta siistiytyy, mutta samalla myös hiljenee.

Siis tämän palstan nuo osiot, joihin pitää kirjautua? Oletko käynyt? Onko se keskustelua, että minä avaan keskustelun, siihen vastaa kaksi saman vuorokauden puolella, seuraavana päivänä kaksi ja sen jälkeen yksi per vuorokausi?

Minusta tuo on kirjeenvaihtoa, ei keskustelupalsta.

Niin juuri. Ymmärrätkö, mistä se keskustelun hitaus johtuu? Rekisteröitymispakosta. Jos mitäs nytille tehdään sama, niin keskustelu muuttuu ihan yhtä kuolleeksi kuin nuo muutkin palstat.

Miten se voi olla niin vaikeaa ymmärtää?

Yhteistyössä