Mitäs tänne? Mettäkylässä tuuli rauhoittunut hyvinkin tasaiseksi , kohta juhlitaan vanhimman lapsen täysi- ikäisyyttä ja pönkitetään itseä eteenpäin tupakattomuuteen champix on kyllä hyvä apu tässä rinnalla
Itsellä palstailu vallan jäänyt. Nyt pitkästä aikaa täällä.Mitäs tänne? Mettäkylässä tuuli rauhoittunut hyvinkin tasaiseksi , kohta juhlitaan vanhimman lapsen täysi- ikäisyyttä ja pönkitetään itseä eteenpäin tupakattomuuteen champix on kyllä hyvä apu tässä rinnalla
Samoin tosi pitkä aika ku viimeksi tääl ollu, mut nyt ajattelin tulla katsoo mimmonen meno tääl nykyään onItsellä palstailu vallan jäänyt. Nyt pitkästä aikaa täällä.
Rauhalliselta vaikuttaa.Samoin tosi pitkä aika ku viimeksi tääl ollu, mut nyt ajattelin tulla katsoo mimmonen meno tääl nykyään on
Iltaa.Tervehdys teille molemmille. Olutta ja musaa, kai sitä paremmikin vois yönsä viettää.
Saman huomasin meno rauhoittunut vuosien varrella paljonkin no täälläkin työ ja lapset vieneet kaiken ajan et sais olla muutama lisätunti päivässäRauhalliselta vaikuttaa.
Moi sinnekin vieläkö Popeda raikaa?Tervehdys teille molemmille. Olutta ja musaa, kai sitä paremmikin vois yönsä viettää.
Joo joskus täällä oli menoa ja meininkiä. Elämä vie varmaan monia miten sitten viekään.Saman huomasin meno rauhoittunut vuosien varrella paljonkin no täälläkin työ ja lapset vieneet kaiken ajan et sais olla muutama lisätunti päivässä
nyt soiMoi sinnekin vieläkö Popeda raikaa?
Niin totta, aamuviikko kun alla niin puol ysiltä illal valot sammuu ja uni voittaa onneks ens viikol iltaviikko nii työt alkaa vast kolmelta ipäivälTäällä minä ja haukku aletaan olemaan yhtä harmaita. Vanhuus iskee. Ei pysty enään öitä kukkumaan.
Eikös aamuvuorosta tulla kotiin vasta ysiltä illallaNiin totta, aamuviikko kun alla niin puol ysiltä illal valot sammuu ja uni voittaa onneks ens viikol iltaviikko nii työt alkaa vast kolmelta ipäiväl
Meil mennään aika paljon nykyään vanhan rotan ja uudemman rotan tahdissa ja myöskin edelleen ite kuuntelen laidasta laitaan kaikkeenyt soi
Ei meillä, tänään lähdin töihin 5.50 ja kotona olin 16.30 ( varsinaisesti töis olin 6.30-16.05 ) mut ensviikol sit vois olla ihan kepeesti 15- 2.00 töis jos vaa hommii piisaaEikös aamuvuorosta tulla kotiin vasta ysiltä illalla
mää en tapojani muuta. eniten soi kiss, wasp,maiden, twistarit, klamydia ja popeda.Meil mennään aika paljon nykyään vanhan rotan ja uudemman rotan tahdissa ja myöskin edelleen ite kuuntelen laidasta laitaan kaikkee
Shhh ei kerrota kenellekään mutta itselläkin on siellä täällä jokunen harmaa hius. Öitä silti jaksetaan vielä kukkua jos tarve vaatii.Täällä minä ja haukku aletaan olemaan yhtä harmaita. Vanhuus iskee. Ei pysty enään öitä kukkumaan.
onneks mul on vaan parrassa ja sen voi ajaa pois.Shhh ei kerrota kenellekään mutta itselläkin on siellä täällä jokunen harmaa hius. Öitä silti jaksetaan vielä kukkua jos tarve vaatii.
Kätevää.onneks mul on vaan parrassa ja sen voi ajaa pois.
Mulla kans typerästi harmaata tos edes ..no onneks saa peitettyy väril tasaiseksi ja jos ei jaksa nii töis aina pipo tai lippis pääs riippuen siit kummal osastol on töisShhh ei kerrota kenellekään mutta itselläkin on siellä täällä jokunen harmaa hius. Öitä silti jaksetaan vielä kukkua jos tarve vaatii.
onneks mul on vaan parrassa ja sen voi ajaa pois.
Juu, ei enää kaljua tännekään .. joskus nuorena tuli leikattua yli puoli päätä kaljuksi ja pieni tupsu oli ponnarillaKätevää.
Mä en viitsi kaljuksi laittaa vaikka se olikin majurin lempilausahduksia
Mä en enää viitsi läträtä hiusvärien kanssa kun on saanut kaikki edelliset värit pois ja oma väri taas hiuksissa. Nypitään sitten vaikka pinseteillä jos häiritseeMulla kans typerästi harmaata tos edes ..no onneks saa peitettyy väril tasaiseksi ja jos ei jaksa nii töis aina pipo tai lippis pääs riippuen siit kummal osastol on töis
Pitäsköhän teidän miettiä ruokavaliota tai jotain kun kakskymppisenä alkaa harmaita hiuksia olemaanMä en enää viitsi läträtä hiusvärien kanssa kun on saanut kaikki edelliset värit pois ja oma väri taas hiuksissa. Nypitään sitten vaikka pinseteillä jos häiritsee
Miehillä puhutaan että se on charmia jos on harmaita hiuksia mutta mitäs ne sitten naisilla on
Petolinnunperse? No mä värjään sil väril mikä mul ois luonnostaan nii ei juurikasvu näy muutaku harmaissaMä en enää viitsi läträtä hiusvärien kanssa kun on saanut kaikki edelliset värit pois ja oma väri taas hiuksissa. Nypitään sitten vaikka pinseteillä jos häiritsee
Miehillä puhutaan että se on charmia jos on harmaita hiuksia mutta mitäs ne sitten naisilla on
Joku geenivirhePitäsköhän teidän miettiä ruokavaliota tai jotain kun kakskymppisenä alkaa harmaita hiuksia olemaan