Palsta "pakotti" mut kulmakarvojen kasvatukseen, niin kertokaa nyt paljonko maksaa nypitys?

Paljonko ne suunnilleen maksaa ja kuinka pitkät näitten karvojen pitää olla et ne saa nypittyä?
En ole kattokaa koskaan nyppinyt, kun teinistä asti höylällä vedellyt ne pois, niin on aika hirveen näköset rehokit :D
Haluaisin käydä kivan mallin nypityttään ja sit alkaa ite nyppiä sen mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
:wave: täälä menossa sama homma. Mulla vaaleet ja hajanaiset kulmat, nyt kasvatan ensviikkoon ja meen nypityttää :D Luulisin sen olevan 10-20e pintaan.
Mulla taas pikimustat ja hajanaiset nimenomaan :D Nämä on aika pirun hirveen näköiset. Mietin et pitääkö leikata ite pitkä etutukka, kun pitää lähtee asioille eikä tämännäköisenä kehtaa :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kasa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä jos sä laitat kuvan ja me neuvotaan mistä nypit, noin paremman puutteessa?
Hyvä idea, mutta siinä menee päivä koska en osaa lisätä tänne kuvaa :eek:
:D meet sinne aijaa.comiin ja lisät sen kuvan ensin sinne. Sitten valitset siitä sen linkin, missä lukee vaikka pieni kuva ja mustaat ja kopioit ja laitat sen sitten tänne.
 
vieras
ei ne kulmakarvat todellakaan voi olla karseemmat kuin ne höylällä ajellut ja sit vissiin piirretyt. Jos olet vuosia tepastellut itse piirretyillä kulmilla niin kaikki on jo nauraneet sun selän takana jo kauan, sulla ei ole mitään hävettävää enää.
 
Mullakin taas vaihteeksi ihan vaalea tukka ja vaaleet kulmiin en nyt viitti sutata väriä, näyttää uunolta, kun ulkoreunoissa rehottaa :LOL: Joten oon aika kalvakan näkönen, kulmakarvat tekee mulla sen _ilmeen_ :D Mutta mä kestän, vaikka väkisin! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ne kulmakarvat todellakaan voi olla karseemmat kuin ne höylällä ajellut ja sit vissiin piirretyt. Jos olet vuosia tepastellut itse piirretyillä kulmilla niin kaikki on jo nauraneet sun selän takana jo kauan, sulla ei ole mitään hävettävää enää.
En mä usko et kaikki on nauraneet, kun en suinkaan ole ainut :whistle:
Mutta kiitos kannustuksesta, kyllä mä sit ehkä kehtaan kuitenkin mennä näinkin asioille :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ette oo taas tosissanne, nyppiä kulmakarvoja :eek: , eikös se ole aika ikävän tuntustakin.. |O
Jos kulmakarvat alkaa melkein hiusrajasta ja päättyy ripsiin, niin kyllä niitä välillä täytyy vähän nyppiä. Vaikka sit sattuiskin B)
 

Yhteistyössä