palsta menny paskaks

  • Viestiketjun aloittaja kukkanen
  • Ensimmäinen viesti
kummaku mä vaan jatkan palstailua... joillekki vaan ei etiikan lait sovi ja joillekki sopii. ne joille sopii, ne jää.
mulle ei ainakaan oo tuottanu vaikeuksia totella noita sääntöjä ( myönnetään että joskus on tiukkaa tehny ) koska aika pitkälle samat säännöt pätee myös mun toisessa elämässä jota myös oikeeksi elämäksi sanotaan :)

aha, luin tän viestin uusiks ja vaikutti ihan vittuilulta, mut se ei ollu tarkoitukseni... kuhan vaan sanoin...
 
Tän palstan touhu on vielä melko kesyä verrattuna erään nimeltä mainitsemattoman palstan toimintaan. Siellä sitä sitten sai bannia mitä omituisimmista asioista ja kuulema modet oli laittaneet eräälle kirjoittajalle yv:tä siitä kun hän oli kirjoittanut yhdyssanan erikseen.... :whistle: Että sitten kun sille linjalle mennään niin minä poistun välittömästi. Muutenkin se palsta on ihan muutaman henkilön sisäpiiriä....
 
mäkään en pääse kirjautumaan
mulla oli yli puolen vuoden palstailutauko ja surukseni huomasin että tää on menny ihan samalle tasolle, ku vauvan av.... puolet aloituksista on joko provoja tai seksiin liittyviä tai tehty vaan ihmisiä ärsyttämään. samoin joka ketjuun tulee puolet vastauksista sellaisia, että kyllä välillä miettii miten julmia ihmisiä siellä koneen toisella puolella on.

Mutta tykkään tästä silti enemmän, ku ihmiset kirjottelee nimimerkillä ja muutama vakkaripalstailija tuntuu jo ihan tutulta, vaikka ei ois koskaan nähty!!
 
kukkanen
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Kuka täällä sitten valvoo jos ylläpito ja uudet säännöt häviäis? Mekö? Se se vasta mainetta tänne toisi :whistle:
Sain tietää että olen ylläpidon tarkkailun alla. Täällä on moni muu ollut minua ilkeämpi.
 
kukkanen
Alkuperäinen kirjoittaja mäkään en pääse kirjautumaan:
mulla oli yli puolen vuoden palstailutauko ja surukseni huomasin että tää on menny ihan samalle tasolle, ku vauvan av.... puolet aloituksista on joko provoja tai seksiin liittyviä tai tehty vaan ihmisiä ärsyttämään. samoin joka ketjuun tulee puolet vastauksista sellaisia, että kyllä välillä miettii miten julmia ihmisiä siellä koneen toisella puolella on.

Mutta tykkään tästä silti enemmän, ku ihmiset kirjottelee nimimerkillä ja muutama vakkaripalstailija tuntuu jo ihan tutulta, vaikka ei ois koskaan nähty!!
On minullakin täällä musta nikki. Olen palstaillut täällä muutaman vuoden ajan.
 

Yhteistyössä