kukkanen
helvetinmoiset säännöt tulleet tänne ja bannia annetaan typerästä syystä.eli palstailu vähenee huomattavasti.
No on sentään se parannus tehty.Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Ainaskaan ei töki nää sivut enää =)
Mulla onnistuu kirjautuminen tänne ehkä kerran viikossa, joten kyllä nää vielä tökkii...Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Ainaskaan ei töki nää sivut enää =)
Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:Ja aina joku aukomassa päätään - aloitukseen kun aloitukseen :headwall:
Kyllä eilenkin pari kertaa tökki.Kesti vastaus lähteä tosi kauan ja myös sivun vaihtaminen kesti kauan..Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Ainaskaan ei töki nää sivut enää =)
Kuka täällä sitten valvoo jos ylläpito ja uudet säännöt häviäis? Mekö? Se se vasta mainetta tänne toisiAlkuperäinen kirjoittaja kukkanen:vittuun ylläpito ja sen uudet säännöt :kieh:
Sain tietää että olen ylläpidon tarkkailun alla. Täällä on moni muu ollut minua ilkeämpi.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kuka täällä sitten valvoo jos ylläpito ja uudet säännöt häviäis? Mekö? Se se vasta mainetta tänne toisi
On minullakin täällä musta nikki. Olen palstaillut täällä muutaman vuoden ajan.Alkuperäinen kirjoittaja mäkään en pääse kirjautumaan:mulla oli yli puolen vuoden palstailutauko ja surukseni huomasin että tää on menny ihan samalle tasolle, ku vauvan av.... puolet aloituksista on joko provoja tai seksiin liittyviä tai tehty vaan ihmisiä ärsyttämään. samoin joka ketjuun tulee puolet vastauksista sellaisia, että kyllä välillä miettii miten julmia ihmisiä siellä koneen toisella puolella on.
Mutta tykkään tästä silti enemmän, ku ihmiset kirjottelee nimimerkillä ja muutama vakkaripalstailija tuntuu jo ihan tutulta, vaikka ei ois koskaan nähty!!
Mistä syystä tarkkailevat?Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen:Sain tietää että olen ylläpidon tarkkailun alla. Täällä on moni muu ollut minua ilkeämpi.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Kuka täällä sitten valvoo jos ylläpito ja uudet säännöt häviäis? Mekö? Se se vasta mainetta tänne toisi
harmaana kettuilin eräälle mustalle. en kuitenkaan niin pahasti kuin jotkut muut.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Mistä syystä tarkkailevat?