Palsta herännyt taas henkiin, kun oikeisto tulossa valtaan

Halusin vaan sanoa kanssakeskustelijoille, että miten hienoa on nähdä teidän rage tästä vallanvaihdosta. Osalla teillä on toki jännäkakka, että mitä tuleman pitää. Toiset tajunneet sen, että väärässähän tässä on tullut oltua, väärin on taloutta hoidettu, mutta mitään en myönnä - edes itselleni. Kova harmi myös siitä, ettei messias sanna marin ollutkaan sitä miltä näytti. Moni homma mokattiin ja nyt pitää maksaa. Sekös sitten suututtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Halusin vaan sanoa kanssakeskustelijoille, että miten hienoa on nähdä teidän rage tästä vallanvaihdosta. Osalla teillä on toki jännäkakka, että mitä tuleman pitää. Toiset tajunneet sen, että väärässähän tässä on tullut oltua, väärin on taloutta hoidettu, mutta mitään en myönnä - edes itselleni. Kova harmi myös siitä, ettei messias sanna marin ollutkaan sitä miltä näytti. Moni homma mokattiin ja nyt pitää maksaa. Sekös sitten suututtaa.
No eipä sua tässä neljään vuoteen ole juuri näkynyt.
Muuten on pysyny ihmisillä mielipiteet aikalailla samoina, puolueesta riippuen.
Mikäs uskonnollinen vivahde teillä persuilla on liittää Mestareita ja Messiaita politiikkaan?
 
vierailija
Halusin vaan sanoa kanssakeskustelijoille, että miten hienoa on nähdä teidän rage tästä vallanvaihdosta. Osalla teillä on toki jännäkakka, että mitä tuleman pitää. Toiset tajunneet sen, että väärässähän tässä on tullut oltua, väärin on taloutta hoidettu, mutta mitään en myönnä - edes itselleni. Kova harmi myös siitä, ettei messias sanna marin ollutkaan sitä miltä näytti. Moni homma mokattiin ja nyt pitää maksaa. Sekös sitten suututtaa.
(y)
 
vierailija
Ap. on todella sairas tyyppi.
Tehkää hänestä ilmoituksia valvojalle, kun jaksatte.
"Venäläiset ilmiantavat vimmalla toisiaan kuin Stalinin aikaan, kohteina jopa lapsia"


Putte rakastaa sun kaltaisia ilmiantajia.
 
vierailija
Halusin vaan sanoa kanssakeskustelijoille, että miten hienoa on nähdä teidän rage tästä vallanvaihdosta. Osalla teillä on toki jännäkakka, että mitä tuleman pitää. Toiset tajunneet sen, että väärässähän tässä on tullut oltua, väärin on taloutta hoidettu, mutta mitään en myönnä - edes itselleni. Kova harmi myös siitä, ettei messias sanna marin ollutkaan sitä miltä näytti. Moni homma mokattiin ja nyt pitää maksaa. Sekös sitten suututtaa.
Jaahan Eteläranta 10:llä taas jännäkakka housuissa, niim että piti päivystäjä hälyttää paikalle.
 
No eipä sua tässä neljään vuoteen ole juuri näkynyt.
Muuten on pysyny ihmisillä mielipiteet aikalailla samoina, puolueesta riippuen.
Mikäs uskonnollinen vivahde teillä persuilla on liittää Mestareita ja Messiaita politiikkaan?
Oon mä täällä satunnaisesti pyörinyt. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Meillä katsos joillain on ihan oikea duunikin olemassa, niin aivan koko ajan ei ehdi täällä pyöriä.
 
vierailija
Oon mä täällä satunnaisesti pyörinyt. Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Meillä katsos joillain on ihan oikea duunikin olemassa, niin aivan koko ajan ei ehdi täällä pyöriä.
Okei. Sitähän mä tarkoitin, et sähän se täällä ragetat, kun käyt. Ragettaako siis muut sun mielestä vai haetko lähinnä oikeutusta tai sympatiaa omalle käytökselle?
 
vierailija
Kuinka kuollut tämä palsta oli ennen tätä "oikeiston nousua"?. Jos nyt on pakko vetää sitä iänikuista oikeisto-vasemmisto-akselia tähän, niin maailmaanlaajuisesti olen kyllä paljon huolestuneempi konservatiivisen oikeiston noususta kuin "vasemmistosta": Trump, Putin, Erdogan to name a few...
 
vierailija
Halusin vaan sanoa kanssakeskustelijoille, että miten hienoa on nähdä teidän rage tästä vallanvaihdosta. Osalla teillä on toki jännäkakka, että mitä tuleman pitää. Toiset tajunneet sen, että väärässähän tässä on tullut oltua, väärin on taloutta hoidettu, mutta mitään en myönnä - edes itselleni. Kova harmi myös siitä, ettei messias sanna marin ollutkaan sitä miltä näytti. Moni homma mokattiin ja nyt pitää maksaa. Sekös sitten suututtaa.
Ne on kuule ääriharvassa ne ihmiset, jotka pahemmin virheitään myöntää. Oli sitten kyse oikeistoista tai vasemmistosta. Suurin osa Marin-jengistäkin vaan päivittelee, että ennen oli hyvin ja nyt on kamala porukka nousemassa valtaan. Mutta ihan sama se on toiseen suuntaan.
 

Yhteistyössä