Paloittelumurhaaja pääsee ylihuomenna vapaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeuspsykiatrisessa kokonaisarviossa Buttin riski syyllistyä uudelleen väkivaltarikokseen on arvioitu korkeaksi.
Järkyttävän riskin ovat valmiit ottamaan, kun päästävät hänet vapaaksi.

Pitäisiköhän suomen ranhaistusjärjestelmä laittaa uusiksi?

Siis kun jos tää tyyppi on kärsinyt rangaistuksensa ja oppinut ja päättänyt elää ihmisiksi niin millä vitulla se muka tässä maassa on mahdollista kun iltapäivälehdet taatusti pitävät huolen että päälle syljetään eikä varmasti anneta työpaikkaa eikä edes mahdollisuutta normaalielämään.

Mitä kyseinen ihminen muka voi tehdä?

Hirttää itsensä?

Pitäis monellakin tapaa.

Siis kun jos tää tyyppi on kärsinyt rangaistuksensa ja oppinut ja päättänyt elää ihmisiksi niin millä vitulla se muka tässä maassa on mahdollista kun iltapäivälehdet taatusti pitävät huolen että päälle syljetään eikä varmasti anneta työpaikkaa eikä edes mahdollisuutta normaalielämään.
Muistaakseni sillä ihmisellä on ongelmia itsehillinnän kanssa suuttuessa, eli kyse ei niinkään ole siitä mitä hän on päättänyt ja halukas tekemään, että voi muuttua vaan kyse on enemmänkin kyvystä...eli kykeneekö siihen ainakaan ilman lääkitystä?
Sehän sanoi jossain haastattelussa itse ettei häntä kannata suututtaa koska sitten sattuu ja lujaa ja voi lähteä henki.

Median toiminnasta olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Mitä kyseinen ihminen muka voi tehdä?

Hirttää itsensä?
Sähän voit alkaa sen tuki henkilöksi. Palkkaat kotiisi siivoamaan ja lapsen vahdiksi. Ja kai sulta sohvapaikka liikenee siks aikaa kun asunto järjestyy? Ja aika harva varmaan ton tyypin päälle sylkis mut tuskin on ihan toivotuinta seuraa firman pikkujouluissa/ tykykekkereissä:cautious: teurastamosta vois töitä hakee, ainaki on "työkokemusta"(y)

Sähän voit alkaa sen tuki henkilöksi. Palkkaat kotiisi siivoamaan ja lapsen vahdiksi. Ja kai sulta sohvapaikka liikenee siks aikaa kun asunto järjestyy? Ja aika harva varmaan ton tyypin päälle sylkis mut tuskin on ihan toivotuinta seuraa firman pikkujouluissa/ tykykekkereissä:cautious: teurastamosta vois töitä hakee, ainaki on "työkokemusta"(y)

Mun taloa ei siivoa kukaan muu kuin mä eivätkä mun lapset enää kaipaa vahtia.

Ja tuskin sylkisi. Ei kukaan uskaltaisi.

Mutta oikeasti. Eihän sille oo mitään elämää edessä! Mitä järkeä on edes vapauttaa jos lopputulos on varmasti huono joko hänen tai jonkun muun kannalta?

Mun taloa ei siivoa kukaan muu kuin mä eivätkä mun lapset enää kaipaa vahtia.

Ja tuskin sylkisi. Ei kukaan uskaltaisi.

Mutta oikeasti. Eihän sille oo mitään elämää edessä! Mitä järkeä on edes vapauttaa jos lopputulos on varmasti huono joko hänen tai jonkun muun kannalta?
Juurikin niin, pitäisivät lukkojen takana loppuun asti, sinne tulee kuitenkin päätymään kunhan laittaa ensin jonkun raukkaparan lihoiksi.

Kai sekin jotain hänen mielentilastaan kertoo kun on vaihtanut nimensä Lucrezia Francesco pandora Butt:iksi.

Vähän sama kun Juha valjakkala=nikita mikälie fouganthine

Ei yhtään mitään järkeä, sehän tässä hullua onkin...ton perusteella pitäis palata ajassa taaksepäin ja vapauttaa myös Jammu.

Yhteistyössä