palkkalaskelmaa ei ole vieläkään tullut, vaikka huomenna pitäisi olla palkkapäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Sähköpostilla ovat aikaisemmin laittaneet, on tullut aina ennen viimeistään 2 päivää ennen kuin on palkanmaksupäivä, ja nyt ei vain näy eikä kuulu :/ onkohan mun nyt turha odottaa palkkaa huomiselle, vai voiko palkka tulla ennen laskelmaa?

Miehelle tuli just myöhässä myös.Siis palkka oli maksussa maanantaina ja nyt tuli kotiin palkkalaskelma ja eilen vasta näky netissä.Eli voi olla vaan joku viivästys syystä tai toisesta.Ole huoletta.

Mitä te oikeen kohkaatte? Odottakaa sitä maksupäivää. Eilen yks tampio piti metakkaa kun ei näy ilmoitusta, että lapsilisät maksetaan seuraavana päivänä. Möykätkää vasta sitten, jos rahat ei ole tilillä silloin kun pitäisi.

Jos jotakin takkua sähköpostin kanssa?

Kun mä olen ollut kunnalla (tai siis virallisesti liikelaitoskuntayhtymä ) töissä niin paperilla tulee palkkakuitti pari päivää palkanmaksun jälkeen.

No en oo koskaan pitäny sitä lappua niin tärkeenä, tulee ku tulee kunhan rahat tulee oikeena päivänä. Nykyisessä paikassa tulee aika ajoissa.. Äsken sain sähköpostiin ja palkka tulee kuun viimeinen päivä.

Yhteistyössä