palkka tuli, palkka meni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex-opisk.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex-opisk.

Vieras
1500e tuli, enää jäljellä 450e...tosin laitoin säästöön 500e mistä maksan puolen kuun vuokran, mut anyway...laskuihin noi kaikki suurinpiirtein meni. :/
eilen kauppaan meni 60e...

Mut ens viikolla menee parturiin 85e, kynsiin 50e ja bensaan 50e ni siinä se tili sitten olikin!!
No onneks ostin jo talvitakin ja alennusmyynneistä muutaman vaatteen..mutta luulin, että palkasta ois enemmänki jääny,e t ois voinu vähän mennä kiertelemään..:(

Olen neljäkymmentä v, ja koskaan en ole maksanut parturille 85 euroa, (käynyt viimeksi noin 10 vuotta sitten), koskaan en ole laittanut kynsiäni missään, talvitakin ostan noin joka 10. vuosi. alennusmyynneissä en käy koskaan. ostan omat vaatteet kirpparilta. ja tuosta palkasta jäisi minulla suurin osa säästöön, jos vuokraan menee vaan jotain 200 sulla

taidat olla hieman hemmoteltu

Ompas surullista. Mulle tuli -kirosana- alle 2v kestäneen työsuhteen johdosta (kestäny 1,5v) palkka miinus 2x 15.5h karenssit ekoilta sairaslomapäiviltä, joista toinen oli töissä kylmettymisen johdosta tullut :) Kyllä siinä vähän kävi taas miettimään, onko tässä mitään järkee. Palkkaa tuli siis 600e, meillä vuokra 760e ja muut joka kuu kiinteästi menvät kulut sellanen 800e. Pohjanoteeraus, mutta lidliin käy tie. Kyllä se seuraava taas sitten on parempi, mutta säästöön ei jää senttiäkään. Onneksi tuo ukko meni taas tänään ylitöihin, josta tulee useampi satanen "ylimäärästä".

Meillä ei kyllä pärjättäis, vaikka tavallaan ollaan ihan ok toimeentulevia, jos mä laittasin päätäni ja käsiäni kodin ulkopuolella. Meillä heikkous on ravintolassa syöminen, josta yritetään edes vähän karsia tänä vuonna. Vaikka se pihvi on kotona tehnynä yhtä namia, on se ravintolassa syöminen.. jotain luksusta arjessa. Ja ainakin työllistää ihmisiä.

Yhteistyössä