Ennen joulua oli ketju tästä samasta aiheesta. Eli saivatko kaikki tuolloin marraskuusssa sen palkintolehden kyselyyn vastaamisesta? Itse unohdin jo koko asian mutta nyt huomasin että itse en ainakaan tuolloin lehteä saanut jo kohta on jo helmikuu, että mikähän nyt mättää?
Moikka, minä en saanut lehteä ennen kuin lähetin palautetta ja kyselin lehden perään. Jouduin toimittamaan osoitetietoni uudestaan, eli ilmeisesti alkuperäiset tiedot olivat kadonneet jonnekin. Kannattaa siis kysellä!
Mistä osoitteesta olette lehtiä karhunneet? Täytyypä panna itsekin vähän postia perään. Tympeää tällainen touhu - tekisi mieli lietsoa kaksplus boikottia :kieh:
Tänään kolahti postiluukusta miehelle tammikuun Erä-lehti. Olin tosin kaksi palauteviestiä asiasta jo laittanut. :kieh: Väittivät lähettäneensä sen jo, muttei kylläkään ole näkynyt... :kieh: Itselleni tuli joulukuussa Kodin kuvalehti.
mulle ei enää ees vastata siihen palautteeseen!! kolmas kerta ku laitoin ja kahella kerralla vastattiin et juu juu se tulee kyllä, nyt ei viittitä ees sit vastata :headwall:
Mulle tuli oiskohan ollu marraskuun vai joulukuun 2+. Eli ihan ajallaan.
Aika jännä et niin paljon vaihtelee noi lähetysajat ja sit vielä sekin et tarvii monta kertaa ruinata lehden perään...