Palkanmaksu ja Ulosotto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "123"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

"123"

Vieras
En jaksa koko tarinaa kirjottaa, mutta...
Koko alku viikon olen selvitelly maksujani. Kaikki laskuni onpoistettu ulosotosta, ja takaisin päin pitäisi tulla rahaa. (pk-maksut laskettu väärin)
Noh, palkkanauhassa kuitenkin oli kohta missä luki
-Ulosoton mittaus 294euroa!

Eilen kun soitin sinne ulosottoon, niin täti siellä onnitteli ja kertoi että mitään ei enään palkastani mene.
No nyt sit kuitenkin meni.
Onko minulla oikeus vaatia HETI tuo raha takaisin.
Ilmoitus palkanlaskuun on tehty, ettei minulla ole enään maksuja sinne.

Okei kiitos !
Olin jo innoissani, ett' vihdoin ovat asian kaupungilla korjanneet.
Saan ostettua itelle uuden takin!
Mutta vielä odottelen millaisen summan saan kaupungilta takaisin :)
Ovat siis korjanneet 2012 asti meijän pk-maksut.
Olen maksanut ulosottoon pk-maksuja.Ja siis muahan on laskutettu sen yli täydellä hinnalla!

Soitin palkkikseen. "kyllä täällä ilmoitus, että tuloja pitää ulosmitata"
Voi huah!
Ulosotto kuulemma lähettää jonkun kirjeen Keskon kautta, ja kesko lähettä palkkikseen...
Minkä ihmeen takia, ne ei käytä sähköpostia?!?
Mä todellakin haluan joka hemmetin sentin maanantaina mun tilille!
Ensinnäkin kaupungin moga, että ne maksut on ollu siellä ulosotossa... ja mä saan kärsiä!

voi olla niin, että ulosotosta ei ehi tieto palkanmaksuun "ajoissa", jolloin ulosottomies saa rahat tuplaten. Ne kyllä palauttavat sinulle ylimääräisen. Nou hätä.

Sähköposti ei ole virallinen postituskanava. Ja todellakaan palkanlaskija tai työnantaja eivät ole ajatuksenlukijoita eivätkä he ole tehneet mitään virhettä. Ulosotto palauttaa liikaa perityn summan, ei työnantaja, joka ei ole lainkaan osapuoli tässä asiassa. Yleensäkin , jos jotain on ulosotossa on siihen aina joku laillinen peruste. Ettei olisi ollut kyse taas siitä, että asioiden hoitamiseen herätään liian myöhään.

Yhteistyössä