Palkan maksusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos maksupäivä on 20 niin eikö sen sinä päivänä pitäis olla tilillä eikä lähde silloin vasta maksuun?
Meillä ei ole näkynyt palkaa joka piti tänään tulla!

Pitää olla käytettävissä palkkapäivänä mutta kellonaikaa ei ole määrätty. Pankkipäivän aikana eli klo 16 mennessä yleensä. ( Meillä näkyy silti heti aamusta )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyse ei ole mun palkasta vaan miehen ja hän ei asiasta halua kysyä!
Itse kotihoidon tuella kotona!

Sit se on vähän voi voi. Onko laina suoraveloituksena vai maksetaan itse? Nimittäin voisi ottaa yhteyttä pankkiin jo eutkäteen, tosin aika ymmärtäväisiä luulisi niiden olevan huomennakin jos tätä ei ole sattunut ennen. Toi on mun mielestä paljon parempi syy kuin että nyt tuli paljon muita menoja...

Laina suoravelotuksessa ja mietinkin kauanko uskallan odottaa ennenkuin soitan...
Pankki kai menee kiinni puoli viisi...
Ja ei ole ennen käyny näin...aina aikaisemmin on rahat olleet tilillä.

No hän oli kaks viikkoa sairaslomalla leikkauksen takia ja en tiedä onko sen takia jotain häikkää ja mieheni luonne on se että ei viitsi vaivata tai kokee sen vaikeaksi....

No hän oli kaks viikkoa sairaslomalla leikkauksen takia ja en tiedä onko sen takia jotain häikkää ja mieheni luonne on se että ei viitsi vaivata tai kokee sen vaikeaksi....

Sen takia ei pitäs olla mitään häikkiä taitaa olla rahat loppu firmasta

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Sen takia ei pitäs olla mitään häikkiä taitaa olla rahat loppu firmasta

Kai niiden se pitäis kertoa jos palkanmaksu viivästyy?

Voihan se olla että saa noin 3 vkolta palkkaa ja noin 1 vko kelan sairauspäivärahaa, työ- ja työehtosopimuksesta riippuen. Soita miehelle ja pyydä kysymään tätä jos et itse soita. Täytyyhän se tietää paljonko tiliä on tulossa!

En ole ottanut selvää, lainasin porukoilta sen lainanlyhennys summan, eipä tartte miettii et jääkö hoitamatta. Mutta sen opin että aiheesta kyllä keskustellaan hieman enemmän kun tämä vetää hieman miettiin, et miksi näin pääsi käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole ottanut selvää, lainasin porukoilta sen lainanlyhennys summan, eipä tartte miettii et jääkö hoitamatta. Mutta sen opin että aiheesta kyllä keskustellaan hieman enemmän kun tämä vetää hieman miettiin, et miksi näin pääsi käymään.

On jotakin hämärää tässä jutussa

Niin mitä? Jos mies ei suostu kysymään asiaa pomoltansa ja itse haluan lainan maksaa ajallaan, lainasin porukoilta.
He myivät juuri omakotitalonsa joten heillä on extraa.

Koitin tivata mieheltä asiasta, mutta toinen vain sanoo et kyllä se tulee sit kun tulee??
Kävin äskön sen vielä katsomassa et ei ole tullut....
Enkä minä voi soitella hänen työnantajallensa (palkanlaskialle) Jos mies ei sitä itse paikanpäällä ollessaan voi kysyä. Et näin. Onneks kaapissa on ruokaa....

Yhteistyössä