Paljonkos teillä maksaa eläinlääkärillä käynti..

kahden kissan omistaja
se niin riippuu miks siel käy.. syksyl meni n. 400e, ku kissa söi neulan ja se piti poistaa leikkaukses.. yleensa kahden rokotuksiin menee noin satanen..
 
hmm
No jos hevosen vien leikkaukseen niin 6000 euroa voipi mennä.

Laita nyt edes speksit mitä eläimiä ja mikä hoito, montako eläintä, onko päivystyskäynti jne. Eihän tässä vertailussa ole muuten mitään järkeä.
 
josjokutietäis?
Paljonkohan maksaa rokotus koiralle ja pissatulehdustutkimus? saako lekurilta aina lääkkeen mukaan vai haetaanko pissatulehduslääkkeet apteekista itse?Paljonkohan semmoiset koiralle maksaa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja josjokutietäis?:
Paljonkohan maksaa rokotus koiralle ja pissatulehdustutkimus? saako lekurilta aina lääkkeen mukaan vai haetaanko pissatulehduslääkkeet apteekista itse?Paljonkohan semmoiset koiralle maksaa?
No meidän eläinlääkäriin on pissatulehdustapauksissa riittänyt se et aamulla vie eläinlääkäriin pissanäytteen ja ne analysoi sen. Lääkkeet on sitten päivällä voinu käydä hakemassa eläinlääkäristä. En muista mitä maksaa, alle 20? veikkaisin.
 
118? koiran kennelyskärokote ja hammaskiven poisto + 4 x koiran ja 8 x kissan matolääkkeet. Ainiin...ostin myös jotain juomaveteen lisättävää nestettä joka ehkäisee hammaskiven syntyä.

Hinta ilman noita lääkkeitä olisi ollut 80?.
 
josjokutietäs
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja josjokutietäis?:
Paljonkohan maksaa rokotus koiralle ja pissatulehdustutkimus? saako lekurilta aina lääkkeen mukaan vai haetaanko pissatulehduslääkkeet apteekista itse?Paljonkohan semmoiset koiralle maksaa?
No meidän eläinlääkäriin on pissatulehdustapauksissa riittänyt se et aamulla vie eläinlääkäriin pissanäytteen ja ne analysoi sen. Lääkkeet on sitten päivällä voinu käydä hakemassa eläinlääkäristä. En muista mitä maksaa, alle 20? veikkaisin.
kiitos tiedosta.Mä vien kyllä koiraa rokotuksille tässä parin päivän päästä ja ajattelin,että se lekuri tutkis samalla sen pissankin.
Satasella varmaan pärjää sillä reissulla.:)
 
shihtzu
En mä vaan tiedä. Noi mun koirat ku käy esim. rokotuksissa, niin meillä on yleensä n. 5 koiraa ainakin mukana ja sitten on vielä ostettavat lääkkeet ja kaikki samalla laskulla, joten en tiedä paljonko tarkalleen se mun osa siitä on.
 

Yhteistyössä