paljonkos on teidän tuntipalkka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
joo, ja varmasti palkka on kohdillaan työn vaativuuteen nähden. emmä tyytymätön tohon olekaan, mutta jos ois munat, saisin enemmän.

leikkaa hiukset lyhyiksi ja pistä "kanan" munat housuihin..

sori...pikkasen väsynyt...

:headwall:

Laskutan asiakkaalta 140 euroa tunti. Siitä noin puolet tulee mulle itselleni. Eli saan 70 euroa tunti. Ehkä 2/3 tekemistäni työtunneista on sellaisia, että voin niistä laskuttaa asiakasta. Joten tuntipalkkani on siis noin 46 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Laskutan asiakkaalta 140 euroa tunti. Siitä noin puolet tulee mulle itselleni. Eli saan 70 euroa tunti. Ehkä 2/3 tekemistäni työtunneista on sellaisia, että voin niistä laskuttaa asiakasta. Joten tuntipalkkani on siis noin 46 euroa.

toi on jo hyvä palkka... =)
mitäs hommia teet ?

mitä teet siis? oma firma?

Mites jos kosisin, niin suostuisitko??? :whistle: :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Totta mooses!!!! Mä olenkin jo parin vuoden ajan harmitellut, kun se Sir Vili otti ja kuoli eikä nyt voi välittää mulle filippiiniläistä vaimoa. Tässä huushollissa olis kyllä vaimon paikka auki *katselee ympärillään olevaa kaaosta*

Totta mooses!!!! Mä olenkin jo parin vuoden ajan harmitellut, kun se Sir Vili otti ja kuoli eikä nyt voi välittää mulle filippiiniläistä vaimoa. Tässä huushollissa olis kyllä vaimon paikka auki *katselee ympärillään olevaa kaaosta*

Keittotaitoni ovatkin kuuluisia :laugh: :laugh:

Keittotaitoni ovatkin kuuluisia :laugh: :laugh:
Ei haittaa. Mä voin syödä töissä ja junnulle voin tunkea lounasseteleitä kouraan. Sähän et mitään tarviikaan, kun olet laiharilla :whistle: :D

Taidan harkita vielä, kun kuulostaa että olen sitten loppuelämän laihdutuskuurilla :/ :/ :/ :xmas:

Yhteistyössä