juuri tänään kirjoitin työsopimuksen jossa tuntipalkka on 10,48e plus provikat päälle ja ilta- ja lauantai lisät...
ja 5v ollut oon kotona...ihan kiva alotus palkka..
ja 5v ollut oon kotona...ihan kiva alotus palkka..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:18 egeä ja oon alipalkattu
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:joo, ja varmasti palkka on kohdillaan työn vaativuuteen nähden. emmä tyytymätön tohon olekaan, mutta jos ois munat, saisin enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mihinkä pääsit töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Laskutan asiakkaalta 140 euroa tunti. Siitä noin puolet tulee mulle itselleni. Eli saan 70 euroa tunti. Ehkä 2/3 tekemistäni työtunneista on sellaisia, että voin niistä laskuttaa asiakasta. Joten tuntipalkkani on siis noin 46 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Laskutan asiakkaalta 140 euroa tunti. Siitä noin puolet tulee mulle itselleni. Eli saan 70 euroa tunti. Ehkä 2/3 tekemistäni työtunneista on sellaisia, että voin niistä laskuttaa asiakasta. Joten tuntipalkkani on siis noin 46 euroa.
Jep, olen yrittäjänä yhdessä parin muun tyypin kanssa. It-alan hommia.Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:mitä teet siis? oma firma?
Totta mooses!!!! Mä olenkin jo parin vuoden ajan harmitellut, kun se Sir Vili otti ja kuoli eikä nyt voi välittää mulle filippiiniläistä vaimoa. Tässä huushollissa olis kyllä vaimon paikka auki *katselee ympärillään olevaa kaaosta*Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Mites jos kosisin, niin suostuisitko???:ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Totta mooses!!!! Mä olenkin jo parin vuoden ajan harmitellut, kun se Sir Vili otti ja kuoli eikä nyt voi välittää mulle filippiiniläistä vaimoa. Tässä huushollissa olis kyllä vaimon paikka auki *katselee ympärillään olevaa kaaosta*Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Mites jos kosisin, niin suostuisitko???:ashamed:
![]()
Ei haittaa. Mä voin syödä töissä ja junnulle voin tunkea lounasseteleitä kouraan. Sähän et mitään tarviikaan, kun olet laiharillaAlkuperäinen kirjoittaja Provo:Keittotaitoni ovatkin kuuluisia![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei haittaa. Mä voin syödä töissä ja junnulle voin tunkea lounasseteleitä kouraan. Sähän et mitään tarviikaan, kun olet laiharillaAlkuperäinen kirjoittaja Provo:Keittotaitoni ovatkin kuuluisia![]()
![]()
![]()
![]()
Tilaa tehtyAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Keittiönoita hoi, tyhjäätkös lootaasi hiukan. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Keittiönoita hoi, tyhjäätkös lootaasi hiukan. :wave: