Paljonkohan vois pyytää retro makuupussista..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miniretroilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miniretroilija

Vieras
Olen hankkinu itelle tuollaisen http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/47027/1244801376_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg nyt sitte oon miettiny josko laittaisin tuon myyntiin niin paljonkohan tuosta vois pyytää?

googlailin monet sivut kun ihmiset oli kirppikseltä tai jostain hankkinu,mut kukaan ei ollu hintaa paljastanu..

Alkuperäinen kirjoittaja miniretroilija:
Olen hankkinu itelle tuollaisen http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/4/47027/1244801376_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg nyt sitte oon miettiny josko laittaisin tuon myyntiin niin paljonkohan tuosta vois pyytää?

googlailin monet sivut kun ihmiset oli kirppikseltä tai jostain hankkinu,mut kukaan ei ollu hintaa paljastanu..

Muistaakseni mennyt huutiksessa joskus satasen hintoihin.

jos on kirkkaat värit ja täysin ehjä, 50-100e saa huutiksessa.

Itseltäni varastettiin samanlainen vaunuista alkukesästä. Onneksi oli jo siinä kunnossa, että rahallinen arvo parin kympin luokkaa, mutta tunnearvo korvaamaton :(

Alkuperäinen kirjoittaja iso retroilija:
jos on kirkkaat värit ja täysin ehjä, 50-100e saa huutiksessa.

Itseltäni varastettiin samanlainen vaunuista alkukesästä. Onneksi oli jo siinä kunnossa, että rahallinen arvo parin kympin luokkaa, mutta tunnearvo korvaamaton :(

IHAN OIKEESTI!?!? tuommonen menee jo "pikkusen" yli! minulta varastettiin mullakin käytössä olleet rattaat kaupan pihasta. niilläkään ei rahallista arvoa ollut mut ne oli kuitenki tosi hyvässä kunnossa ja ne oli minulle tosi tärkeät ja oli ihanaa käyttää niitä omillaki lapsilla. tuosta on jo 1½ vuotta aikaa mut ärsyttää edelleen tosi paljon :(

Pikkuveljellä oli tollanen, vähän erilainen, keltaisempi. Syntyi 1974. Makuupussi on nyt mökillä, taidan käydä ryöväämässä ja pistää myyntiin! Kukaan ei sitä kaipaa, hehehe!