Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:mä oon lähössä miehen ja esikon kanssa ja kyllä meillä tuhannen verran on :ashamed: no tarkotus ois shoppailla :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:mä oon lähössä miehen ja esikon kanssa ja kyllä meillä tuhannen verran on :ashamed: no tarkotus ois shoppailla :ashamed:
Sori ny mut laivalle tuhat egee shoppailla, jeah, laivalla onkin oikein laatu kamaa sen rahan eestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Bling:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:mä oon lähössä miehen ja esikon kanssa ja kyllä meillä tuhannen verran on :ashamed: no tarkotus ois shoppailla :ashamed:
Sori ny mut laivalle tuhat egee shoppailla, jeah, laivalla onkin oikein laatu kamaa sen rahan eestä.
Riippuu kyl laivasta... Esim Europalla on ihan kohtuu hyvä valikoima vaatteita jne.
[/quote
Kuka menee laivalle ostaa vaatteita, no kukin tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pink Bling:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:mä oon lähössä miehen ja esikon kanssa ja kyllä meillä tuhannen verran on :ashamed: no tarkotus ois shoppailla :ashamed:
Riippuu kyl laivasta... Esim Europalla on ihan kohtuu hyvä valikoima vaatteita jne.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:mä oon lähössä miehen ja esikon kanssa ja kyllä meillä tuhannen verran on :ashamed: no tarkotus ois shoppailla :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:mä oon lähössä miehen ja esikon kanssa ja kyllä meillä tuhannen verran on :ashamed: no tarkotus ois shoppailla :ashamed:
mitä se köyhä siellä huutelee???ihan ois tarkotus maihin mennä ruotsissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:mä oon lähössä miehen ja esikon kanssa ja kyllä meillä tuhannen verran on :ashamed: no tarkotus ois shoppailla :ashamed:
mitä se köyhä siellä huutelee???ihan ois tarkotus maihin mennä ruotsissa![]()
No mut ethän sä sitten siellä laivalla sitä tuhatta euroa tarvitse.
Sisälukutaito on kova juttu.![]()