Paljonkohan sitä saa huomenna saikkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Rv26 tulee huomenna täyteen ja aamulla olisi lääkärineuvola. Tän ajan piti olla vasta 2 viikon päästä, mutta tänään aamulla totesin, että en minä sinne asti jaksa odottaa tai edes pysty ja soitin, että saisiko ajan jo aiemmin ja huomenna siis menen heti aamulla.

Kesäloman alkuun olisi vielä n. 6 viikkoa, mutta alkaa jo tuo työ käydä ihan liian raskaaksi ja koko ajan tuikkii tonne alas ja ajoittain sellainen kiva paineentunnekin. Kivuttomia supistuksia tulee erityisesti töissä.

Pomo päästi muutaman ärräpään kun ilmoitin sille, että menen huomenna lääkäriin, että voin tulla tekemään aamulla vaan yhden homman, mutta loput on jonkun muun tehtävä.

Ekassa raskaudessa jäin saikulla rv27 maissa, että samoissa ollaan nyt ja mä olen nyt tehnyt ihan hulluna noita töitä, niin että jalat ei enää tahdo toimia ja välillä särkee reisiä ja persusta niin että tähtiä näkyy.

kotihoitaja? olen itse alalla ja odottelen innolla (toivottavasti joskus) tulevaa raskauttani. Työ ei ehkä ole sitä sopivinta odottavalle äidille, ei henkisesti eikä fyysisesti..

ÄLÄ PIDÄ LOMIASI, vaan haet lisää saikkea, jos kerta olet sairas. Tarvitset lomiasi (ja loman ajan palkkaasi) sitten kun äitiysloma loppuu. Trust me.

Mitään mitalia ja palkintoa et saa siitä, että sairastat "omalla ajallasi". Työnantaja vaan hykertelee tyytyväisenä. että säästyy pitkä penni...

En ole tuota kesälomanpitoa ajatellut, katsotaan nyt mitä lääkäri huomenna sanoo. Työkseni jaan postia polkupyörällä tai kärreillä, että fyysisesti alan olemaan aika loppu, pää tekisi töitä, mutta kroppa ei vaan pysy enää mukana ja tuo matkakaveri tykkää olla tuolla alhaalla, niin tuntuu, että tökkii koko ajan joko kohdunsuulle tai virtsarakkoon, molemmat tuntuu ihan yhtä inhottavilta. Eikä tää helle yhtään auta asiaa.

Yhteistyössä