Paljonkohan saisin sossusta rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kai teit rikosilmoituksen tuosta hakkaamisesta. Kannattaa aina hoitaa tuollaiset asiat. Mies kun voi alkaa vaikka vaatimaan lapsia itselleen. Mies voi esittää todella surkeaa lastenvalvojalle ja itkeä, että olet vienyt lapset yhteisestä kodista pois.

Voinkohan sen turvin saada yksinhuoltajuuden?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Antavatko sossut avustusta myös huonekaluihin?
Meillä on tällä hetkellä vain lasten sängyt, itse nukun lattialla peiton päällä. Kaikille yhdet astiat ja omat vaatteet

tarvittaisiin ainakin pesukone ja keittiön pöytä. Millä mä ikinä selviän kun pitää kaikki ostaa :(

Kouvolassa ei ainakaan anneta rahaa huonekaluihin, vaikka on tyhjä asunto, mihin muuttaa ja muutto oli tiedossa yli kuukautta ennen. Rahaa ei myöskään annettu ensimmäisen kuukauden vuokraan. (vaikka tili näytti nollaa, koska rahat laskettiin entiseen asuntoon ja lasten elatukseen) Ongelmana oli myös syöminen, koska rahaa ei oikeasti ollut. Työttömänä, ilman maksukykyä jouduin lainaamaan rahaa sukulaisilta, vaikka seuraavan kuukauden työttömyysraha menee elämiseen, enkä pysty maksamaan lainoja takas. Sossusta en rahaa saaanut lainkaan.

No minulla ei ole ollut tuloja enää sen jälkeen kun kuopus täytti 3v, olen ollut lasten kanssa kotona ja mies on elättänyt koko perheen. Eli eivät voi ainakaan katsoa, että minulla olisi ollut paljon tuloja esimerkiksi viime kuussa

Yhteistyössä