Paljonkohan pinnasängystä voi pyytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
siis kauhee kun ei mitään hajua paljonko tommosesta aika simppelistä yhdellä lapsella alle 2v käytössä olleesta pinnasängystä voi pyytää. Reunaa saa laskettua ja pohjaa kolmelle eri korkeudelle, en muista maksoko uutena 120 vai 150e...huutiksessakin on niin laajalla hintaskaalalla että ei paljoo auttanut mun pähkäilyjä. En ajatellut laittaa patjaa mukaan ollenkaan.
Mites sitten se reunasuojus? kantsiiko myyä erikseen?

niin, itse ostin kaveriltani vajaa 2 vuotta vanhan pinnasängyn reunuksilla ja maksoin siitä 50e. Lastentarvikeliikkestä oli sänky ja pehmusteet hankittu, ovh tais olla sängyllä 120e ja pehmusteet oli kait jotain pupujussikat... Itse varmaan saman pyydän sitten joskus, kun olen sitä myymässä. Mielestäni tuo oli halpa hinta ja jos vieraalle kaverini olisi myynyt, niin varmasti olisi pyytänyt enemmän

en minäkään käytetystä maksaisi enempää kuin 50e ellei sitten ole joku kunnon brion tmv. laatusänky. Jos maksanut uutena vaan 120e ja jo muutaman vuodenn vanha niin ei mielestäni voi pyytää edes puolta oikeasta hinnasta. Tai ainahan voi toki pyyytää mutta itse en kehtaisi.

ikeasta ei saa laskettavalla laidalla pinnasänkyjä
ja suurin osa missä on laskettava laita on semmoisia mitkä saa kahteen kohtaan sen pohjan ja jos sun saa kolmeen niin tää on paras mahdollinen mallli jos on viel pikalukituksella et pyydä reippaasti vaan omantuntos mukaan jos ei oo kiire myydä pois niin voit pari kertaa kokeilla hintavarauksella joskos se menis millä hinnalla huutonetissä. Pyydä nyt se 70e siitä ainakin

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ikeasta ei saa laskettavalla laidalla pinnasänkyjä
ja suurin osa missä on laskettava laita on semmoisia mitkä saa kahteen kohtaan sen pohjan ja jos sun saa kolmeen niin tää on paras mahdollinen mallli jos on viel pikalukituksella et pyydä reippaasti vaan omantuntos mukaan jos ei oo kiire myydä pois niin voit pari kertaa kokeilla hintavarauksella joskos se menis millä hinnalla huutonetissä. Pyydä nyt se 70e siitä ainakin

Meillä oli aikaisemmin laskettavalla laidalla kolmella lapsella, mutta en kokenut sitä mitenkään niin verrattomaksi ominaisuudeksi että iltatähteä varten olisin moista tarvinnut.

mä huusin huutonetistä 48 eurolla brion pinnasängyn 4 vuotta vanha, todella syvässä kunnossa... mukaan tuli hyväkuntoinen patja ja sijauspatja... olisin voinut toki enemmänkin siitä maksaa...

No kokeilen nyt sillä 70?. Pohjan sai alunperin 2tasoon mutta mies poras siihen lisäreiät ja saa 3eri kohtaan nyt. siististi on laitettu ja hyvässä kunnossa ei ole reunoja nakerrettu tms.
Eikä sinänsä ole kiire myydä.

Mä ostin just yhdellä lapsella olleen pinniksen patjoineen. Pohjan korkeutta pystyy säätämään 4 eri tasolle, tosi siisti ja hyvin pidetty, uusi patja. Maksoin 60e, mikä mun mielestä tosi hyvä hinta. :)

Yhteistyössä