Paljonkohan maksaisi farkkujen paikkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

klf

Vieras
Miehellä on niin paksut reidet, että sillä hankautuu farkut haaroista rikki parissa kuukaudessa. Mietin tässä, heittäisikö roskiin kesäkuussa ostetut 120 euron Dieselit vai paljonkohan ompelimo ottaisi niiden paikkauksesta?

Ilmeisesti melko simppeli homma, uusi (liima)kangas haaroihin ja saumurilla päälle. Kukaan tuttuni ei omista ompelukonetta, joten liikkeeseen vienti jää kysymykseen.

Paikkana edullinen Helsinki. :P

Kiitos jo etukäteen jos on heittää arvioita.

[QUOTE="vieras";26910903]saumurilla ei kannata mutta ompelukoneella kyllä

Jospa teet itse? Silitä paikka kiinni ja harsi saumavaroihin kiinni käsin[/QUOTE]

ja tämä siis nurjalle puolelle
(ihan varmistukseksi) :ashamed:

Aaa, ei ole ihan nämä ompelukoneasiat hallussa. Ompelukoneella siis. Kiitos.

Mutta kröhöm, mulla ei ole silitysrautaa. Heitin sen muuton yhteydessä pois, kun oli ollut avaamattomassa paketissa viisi vuotta vanhassa kämpässä. :)

[QUOTE="aapee";26910985]Aaa, ei ole ihan nämä ompelukoneasiat hallussa. Ompelukoneella siis. Kiitos.

Mutta kröhöm, mulla ei ole silitysrautaa. Heitin sen muuton yhteydessä pois, kun oli ollut avaamattomassa paketissa viisi vuotta vanhassa kämpässä. :)[/QUOTE]

Kaverille kylään kääretortun ja kassin kanssa, sillä välin kun kahvi valuu niin laitaat rautaa ja lautaa ;)

(saumuri on se mikä leikkaa ylimääräiset pois esim trikoopaitojen sivusaumat, ja ompelukoneella saadaan kivoja tikkauksia ym niin että kangas säilyy sauman molemminpuolin =) )

[QUOTE="vieras";26911038]Kaverille kylään kääretortun ja kassin kanssa, sillä välin kun kahvi valuu niin laitaat rautaa ja lautaa ;)
[/QUOTE]

Totta, varmasti joltain silitysrauta sentään löytyy, vaikka käsityöihmisiä ei tuttavapiirissä ole. Kiitos.

Yhteistyössä