Paljonkohan kääpiö chihuahua maksaisi?

Ensinnäkin sellaista kun kääpiö chihu ei ole olemassakaan. On vaan ihan tavallisia chihuja.
Toisekseen, jos on raha tiukalla, eikä ole varaa maksaa sitä tonnia siitä koirasta, ei kannata hankkia koiraa. Chihutkaan ei ole sieltä terveimmästä päästä, joten huonolla tuurilla saat koiran jolla on esim. polvissa ongelmaa ja ne joudutaan leikkaamaan. Siihen palaa mukavasti rahaa.
Vähiten kannattaa ostaa koira joltain pentutehtailijalta, vielä suurempi riski saada koira jonka kanssa saat juosta eläinlääkärissä.

Ihan ystävällisenä neuvona tämä, ei kettuiluna :hug:

T. neljän koiran omistaja
 
:) mulla serkulla on pk chihuahua narttu mutta en haluaisi sen pentuja sitten kun se astuttaa sen kun se asuu Luleåssa ja koira ymmärtää ruotsia..Haluan ihan suomea ymmärtävän koiran ettei tarvitsisi alkaa ruotsia puhumaan koiralle :)
 
Niin ja näin eilen kaupungilla romanialaisia ja niillä oli todella pieni ihana chihuahua pentu..Siis tosi pieni ja pitkäkarvainen..Meinasin kysyä että mistä tuommoisia löytyy..Se oli siis todella pieni pentu.. :) En ole ostamassa ulkomaalaisilta chihuahuaa koska niistä ei tosiaan tiedä onko pennuissa vikaa ja helppo huijata ihmisiä vaan miettinyt noita kenneli hommeleita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
:) mulla serkulla on pk chihuahua narttu mutta en haluaisi sen pentuja sitten kun se astuttaa sen kun se asuu Luleåssa ja koira ymmärtää ruotsia..Haluan ihan suomea ymmärtävän koiran ettei tarvitsisi alkaa ruotsia puhumaan koiralle :)

Oliko tämä vitsi? :LOL:
 
Chihuja on erikokoisia. Samassa pentueessa voi olla tosi pieniä tai sitten isompia ja siltä väliltä.
Meillä ihana tosi pieni wannabe-chihu joka 75% chihua ja loput sileäkarvaista mäyristä. Tosi tosi söpö ja niin fiksu sekä tottelevainen.
 
Mun yksi koirista on Ruotsista ja se puhuu kyllä ihan suomea :D Ihan pikkupentuna huomasin, että se oli helpompi saada tulemaan luokse hokemalla kom-kom-kom, mutta luulen, että se olisi oikeaa äänen sävyä käyttäen tullut vaikka sille olisi hokenut pois-pois-pois :D
 
itse ostin chihuahuan hyvinkääläisestä kennelistä ja maksoin siitä 1500?, ja nyt kun se täyttää jo 7 vuotta saa sitä myös käyttää usein eläinlääkärissä, esim. anaalirauhaset on pienillä koirilla tyhjennettävä ettei tulehdu ja aina niitä ei saa itse tyhjennettyä kokonaan joten taas saa mennä lääkäriin... halpaa ei koiran pitäminen ole....
meijän chihuahua poika 8 viikkosena mahtui 6luokkalaisen tytön kämmenelle niin pieni se oli pentuna:)
 

Yhteistyössä