Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Muistaakseni oli joku tonnin luokkaa securitaksen kautta
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Toisaalta tekis mieli hakea, mutta palkka on varmaan aika pieni :/
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:Nyt soittamaan sille, joka antaa paikasta lisätietoja. Keksi ensin toinen kysymys, vaikka koskien työmäärää tai -aikaa. ja sitten kysyt suoraan palkasta. Ei täällä sitä kukaan voi tietää. Aulapalveluun tarvitaan just sellaista, joka osaa ottaa asioista selvää...
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mitä tuollainen aulapalvelija tekee?![]()
Mulla vastaava ! 2400 bruttopalkkaAlkuperäinen kirjoittaja aulaemäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Toisaalta tekis mieli hakea, mutta palkka on varmaan aika pieni :/
Minä tienaan bruttona 2168 aulaemäntänä. Työnkuvaan kuuluu vieraiden sekä tavaroiden vastaanotto. Vaatimuksena hyvä englannninkielentaito. Työnantajan puolesta tulee työvaatteet, oltava siistit.
Alkuperäinen kirjoittaja jees:Mulla vastaava ! 2400 bruttopalkkaAlkuperäinen kirjoittaja aulaemäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Toisaalta tekis mieli hakea, mutta palkka on varmaan aika pieni :/
Minä tienaan bruttona 2168 aulaemäntänä. Työnkuvaan kuuluu vieraiden sekä tavaroiden vastaanotto. Vaatimuksena hyvä englannninkielentaito. Työnantajan puolesta tulee työvaatteet, oltava siistit.
Alkuperäinen kirjoittaja jees:Hae ihmeessä. Olen ollut 10 vuotta alalla ja parempaa työpaikkaa en tiedä. Ison talon monet edut ja ok palkka. Työvaatteet, kengät talon puolesta.
Ja joka päivä on erilainen !