paljonko yleensä lähihoitaja saa palkkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Lähihoitajatuttu sanoi ihan pokkana että lähihoitajan lähtöpalkka on tällä hetkellä 1690?/kk.. siihen vielä lisät päälle.. :whistle: tiiä häntä sitten..

Tää on yksityisen puolen peruspalkka, kuntasektorilla on hiukan isommat n. 1800e.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Lähihoitajatuttu sanoi ihan pokkana että lähihoitajan lähtöpalkka on tällä hetkellä 1690?/kk.. siihen vielä lisät päälle.. :whistle: tiiä häntä sitten..

Tää on yksityisen puolen peruspalkka, kuntasektorilla on hiukan isommat n. 1800e.

Oikeesti vai? siis ihan suoraan koulun penkiltä kun menee töihin.. mitenhän mä olen aina kuvitellu että lähärit tienaa paljon vähemmän.. hyvä juttu sitten.. =) mut sittenhän toi ap:n tuttu saa ihan liian vähän palkkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Oikeesti vai? siis ihan suoraan koulun penkiltä kun menee töihin.. mitenhän mä olen aina kuvitellu että lähärit tienaa paljon vähemmän.. hyvä juttu sitten.. =) mut sittenhän toi ap:n tuttu saa ihan liian vähän palkkaa..

No lähtee siitä verot yleensä

Taitaa vähän riippua se lähihoitajan palkka siitäkin mihin liittoon kuuluu Tehyyn vai Superiin...
Mut on kyllä lähihoitajien palkat noussu ku ite 3 v sitten valmistuin sairaanhoitajaksi ja tuolloin erikoissairaanhoidossa sairaanhoitajan peruspalkka oli vähän päälle 1700 euroa bruttona/kk.

vanhassa työpaikassa oli peruspalkka ilman lisiä 1687/kk, uudessa 1859/kk. ja molemmat lähihoitajan sijaisuuksia. palkka voi vaihdella aika paljon tällä alalla. toki edellinen oli kunnallinen, ja nykyinen yksityinen.

Yhteistyössä