paljonko vois pyytää/mitä maksaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MIMIMA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MIMIMA"

Vieras
eli siis mulla ois emmaljungan 07 vuoden citycross yhdistelmävaunut...tosi siistit ja värinä soft pink eli siis musta vaaleanpunaiset...oon laittamassa myyntiin mutta mietin hintaa uutena maksoivat 800e..sisältää hoitolaukun myös

lähtisin kokeilemaan vaikka 500e jos et halua halvemmalla myydä. kokeile ostaako joku. jos ei niin tiputa hintaa. jos hinnalla ei niin väliä ja haluat saada kaupaksi niin kokeile vaikka 200e.

Kattelin käytettyjä vaunuja ja minusta ne näyttivät sen verran nuhjaisilta, etten olisi maksanut monistakaan kuin max. 100 euroa... Monikaan ei niitä nuhjujaan sillä hinnalla kuitenkaan raskinut myydä, joten kipaisin kauppaan ja ladoin melkein tonnin myyjälle kouraan ja ostin uudet kaikilla herkuilla laukkuineen ja lisävarusteineen. Sellaiset satasen kärryt olisin voinutkin ostaa esim. "mökkivaunuiksi" tai tilapäisiksi mummolan terassivaunuiksi.

[QUOTE="vieras";22941379]No on, mutta ei ihmiset käytetyistä kauheesti maksa[/QUOTE]

siis ihmiset juuri käytetyistä maksaa hyvin. Minä laittaisin hinnaksi 350€ tai 400€.

no ne on kyllä tosi hyvin pidetyt...koppa on kuin uusi ja ratasosa on ollut ainoastaan käytössä tytön päikkäriaikana ulkona ei muussa käytössä...eli ei oo edes likaantuneet...

justhan kerroin ettäovat kuin uudet...en mä niitä sulle olekkaan myymässä "vieras"...mun mielestä 100e on kyllä tosi vähän mutta toki henkilö joka ei osaa pitää tavaroistaan huolta voi saada vaunut huonoon kuntoon

Yhteistyössä