Paljonko vois pyytää Brio Kombi-vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ullapulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ullapulla

Vieras
Yhdet tutun tutut ehkä ostaisivat meidän vm. 2008 Briot, ovat olleet käytössä kuukauden päälle vuoden. Runko on Teleskooppi Light, vaunujen väri harmaa, kova kantokoppa. Pesin just kangasosat ja niissä ei ole mitään kulumaa tai vikaa, ihan uuden näköiset, samoin runko on täysin ehjä ja naarmuton. Ainoastaan renkaista näkee että ovat käytetyt, tavarakorin pohjassakin taitaa olla joku naarmu kun olen kauppakassia sinne tunkenut. Mukaan tulis sadesuoja. Itse maksettiin vaunuista 500e. Paljonko näistä kehtaisi pyytää? Entä jos nämä tutun tutut eivät ostakaan, ajattelin laittaa huutikseen, mikä olis hyvä hintapyyntö ja korotus?

250e myin omat 07 vuoden kombit, oli teleskooppi aisaa, kääntyvää sellaista, sade+hyttyssuoja,aurinkovarjo,istuinpehmuste, kaikki lisävarusteet brion omia.... ja kaupaksi meni heti..

Alkuperäinen kirjoittaja :
250e myin omat 07 vuoden kombit, oli teleskooppi aisaa, kääntyvää sellaista, sade+hyttyssuoja,aurinkovarjo,istuinpehmuste, kaikki lisävarusteet brion omia.... ja kaupaksi meni heti..

ja maksettiin näistä uutena kun ostettiin n. 800e

Meillä sama juttu...paska vaan että ne myytiin muutama kk sen jälkeen alessa pois hintaan 400? :kieh:

Jotta jos 250? saat, niin se on jo hyvin. Jos saat enempi, niin vinkkaa mullekin missä möit. Tiedän sitten itsekin myydä samassa paikassa, sillä 250? tuntuu aika naurettavalta kun itse on maksanut sen 800? :/

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Meillä sama juttu...paska vaan että ne myytiin muutama kk sen jälkeen alessa pois hintaan 400? :kieh:

Jotta jos 250? saat, niin se on jo hyvin. Jos saat enempi, niin vinkkaa mullekin missä möit. Tiedän sitten itsekin myydä samassa paikassa, sillä 250? tuntuu aika naurettavalta kun itse on maksanut sen 800? :/

yritin saada niistä enemmän, mutta eivät menneet kaupaksi, ja mitään kulumismerkkejä ei ollut, paitsi tietty renkaissa..... 250e sit ne myin lopulta, jotta vaan pääsin niistä eroon, eivätkä jäis homehtumaan ulkovarastoon....

No mä oon tyytyväinen jos pääsen niistä eroon ja saan edes 200 että sais ostettua Brio Racet tilalle. Me muutetaan toiseen asuntoon, jossa nuo yhdistelmät ei mahdu tuulikaappiin, mutta kaverin Racet mahtu ja siks vaihdetaan. Pyydän siis 250 ja annan tinkimisvaraa, parillasadalla voin myydä. Kiitos teille!

Yhteistyössä