paljonko vois korteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aino

Vieras
Paljonko voi myyjäisissä pyytää itsetehdyistä korteista;sellasista postikorttia isommista neliökorteista..

Ja mitä vois muuta keksiä käsitöitä jotka menis koulun myyjäisissä..niin moni jo leipoo ettei meikäläisen kannata...

No korteista en kyllä montaa euroa maksais, jos ei ois ihan hirveesti mun silmää miellyttävät. Askartelen joulukortit itse, mutta saatan myös ostaa jos jokin oikeen ihana löytyy. Vaivaahan niihin on nähty, mutta kortteja saa Tiimarista niin halvalla että kallis kortti täytyy kyllä olla tosi ihana, tai kortin saajan täytyy olla erikoisen läheinen ihminen.

En tiedä mitä muuta voisi ihmiset ostaa, mieleen tulee vaan nää tavalliset villasukat, pipot ja lapaset. Jos myyjäisissä paljon lapsia niin luulis esim. että pääkallopipot vois mennä kaupaksi.

Niin, toiset ihmiset taas arvostavat itse tehtyä ja mieluusti sellaisen ostavatkin. Taitaa se kuitenkin olla niin, että yleensä ostetaan vain kaupasta kortit, mutta tosiaan, niilläkin on hintaa nykyään jo aika paljon. Kannattaa hintaa miettiessä laskeskella vähän materiaalikuluja per kortti ja tietenkin vähän vaivanpalkkaa itselle työstä. Ei korteilla kuitenkaan kamalasti voittoa taida tulla (tai ehkä tulee jos saa materiaalit tosi halvalla). Mielestäni kortteja sivutöikseen/harrastuksenaan myyvät hinnoittelevat ne yleensä välille 4.50e ja 5e.

Yhteistyössä