paljonko voi pyytää vaunuista, rattaista ja turvaistuimesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
eli minkä "arvoisia" nuo olis nyt

brio kombi vm. 2004 kahdella lapsella olleet (hyvässä kunnossa)
graco cosmic xtp turvaistuin, vuoden ollut käytössä, kolaroimaton ja sisällä säilytetty
gracon matkarattaat jotka muuten kunnossa mutta turvavyön toinen solki osittain rikki
ja britaxin turvakaukalo vm 2005

[QUOTE="Neith";23954752]eli minkä "arvoisia" nuo olis nyt

brio kombi vm. 2004 kahdella lapsella olleet (hyvässä kunnossa)
graco cosmic xtp turvaistuin, vuoden ollut käytössä, kolaroimaton ja sisällä säilytetty
gracon matkarattaat jotka muuten kunnossa mutta turvavyön toinen solki osittain rikki
ja britaxin turvakaukalo vm 2005[/QUOTE]

Kombeista maks 120e mikäli ovat homeettomat (oletko tarkistanut kuomun alareunan ettei oo tullu hometta, tulee herkästi?), turvaistuimesta ehkä joku 70e, matkarattaista alle 20e, turvakaukalo 35e. Tällaiset hinnat minä maksaisin maksimissaan.

Kombeista maks 120e mikäli ovat homeettomat (oletko tarkistanut kuomun alareunan ettei oo tullu hometta, tulee herkästi?), turvaistuimesta ehkä joku 70e, matkarattaista alle 20e, turvakaukalo 35e. Tällaiset hinnat minä maksaisin maksimissaan.

en mä hometta niissä kyllä nähnyt, mutta täytyy tarkistaa vielä uudelleen tarkemmin (kiitos vinkistä paikan suhteen :)) kun mä mietin että onko 75€ liian vähän/liian paljon hinnaksi niille niin aina vaan parempi jos niistä voisi pyytää 80-100€

turvaistuimesta tahtoisin saada kyllä vähän enemmän, se tosissaan on n. 2v vanha josta n. 1v käytössä ja lopun aikaa se on ollut sisätiloissa säilytyksessä. kunnossa ei ole moitteen sijaan olin miettinyt 100-150€ kun uutena tuo maksaa sen liki 300€
turvakaukalosta taasen olin miettinyt n. 15€ kun se on vanha
ja matkiksista just tota 20€

olen tosi surkea arvioimaan hintaa käytetyille tavaroille ja yleensä sitten pyydänkin ihan liikaa tai myyn ihan pilkka hinnalla :D

jos oot kirpparille viemässä niin laita ensin isompi summa ja laske sitten jos näyttää ettei mee kaupan. Moni kirpparikävijä on semmonen että jos siellä on joku mieluinen tavara mutta se on liian kallis niin tulevat myöhemmin kattoon oisko hintaa laskettu ja ostavat sitten mikäli hinta sitten on heille ok. Itse kuulun näihin tyyppeihin kans ja oon usein kytänny tavaroita kirpalla ja ostanu sitte ku hintaa on laskettu mun mielestä oikealle tasolle :)

Yhteistyössä