L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Siis älä nyt VAAN pelkällä tarvikehinnalla myy kakkua :headwall: :headwall: . On se nyt kumma ettei porukat yhtään arvosta omaa työpanostaan. Katsele leipomoiden hintoja ja suhteuta niihin. Siis toki edullisemmin teet kun kerran pimeenä saat rahan, mutta muista nyt kunnioittaa omaa taitoasi ja vaivannäköäsi...
Alkuperäinen kirjoittaja deswd:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Siis älä nyt VAAN pelkällä tarvikehinnalla myy kakkua :headwall: :headwall: . On se nyt kumma ettei porukat yhtään arvosta omaa työpanostaan. Katsele leipomoiden hintoja ja suhteuta niihin. Siis toki edullisemmin teet kun kerran pimeenä saat rahan, mutta muista nyt kunnioittaa omaa taitoasi ja vaivannäköäsi...
Olen ihan samaa mieltä. Täytekakun tekemisessäkin on oma hommansa ja kaikki ilmaseks tekis...
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Me maksettiin 50? kaverille,joka teki 2 isoa kakkua juniorin ristiäisiin ja toimi siellä kahvinkaatajana. Oli ihan kutsuttuna siellä mut hän sit otti homman työn merkeissä eikä suostunut istumaan ollenkaan kun vaan hääräs. Ja toi 50? oli mun mielestä jopa liian vähän,mut ite pyysi ensin vaan 30?. Ja ammattilainen hänki on.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Me maksettiin 50? kaverille,joka teki 2 isoa kakkua juniorin ristiäisiin ja toimi siellä kahvinkaatajana. Oli ihan kutsuttuna siellä mut hän sit otti homman työn merkeissä eikä suostunut istumaan ollenkaan kun vaan hääräs. Ja toi 50? oli mun mielestä jopa liian vähän,mut ite pyysi ensin vaan 30?. Ja ammattilainen hänki on.
No sitten täytyy olla TYHMÄ ammattilainen...ei millään pahalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Me maksettiin 50? kaverille,joka teki 2 isoa kakkua juniorin ristiäisiin ja toimi siellä kahvinkaatajana. Oli ihan kutsuttuna siellä mut hän sit otti homman työn merkeissä eikä suostunut istumaan ollenkaan kun vaan hääräs. Ja toi 50? oli mun mielestä jopa liian vähän,mut ite pyysi ensin vaan 30?. Ja ammattilainen hänki on.
Ei tyhmä vaan hyvä kaveri.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Me maksettiin 50? kaverille,joka teki 2 isoa kakkua juniorin ristiäisiin ja toimi siellä kahvinkaatajana. Oli ihan kutsuttuna siellä mut hän sit otti homman työn merkeissä eikä suostunut istumaan ollenkaan kun vaan hääräs. Ja toi 50? oli mun mielestä jopa liian vähän,mut ite pyysi ensin vaan 30?. Ja ammattilainen hänki on.
Joo sori. Mäkin luin vasta uudelleen sun kirjoituksen ja huomasin että kaveri kyseessä. Varmasti teki siis tuon hyvää hyvyyttään. Tosin mun erittäin läheinen sukulainenkin maksoi mulle 70? kahdesta voileipäkakusta. Ja matskut maksoi yhteensä 50?.
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Me maksettiin 50? kaverille,joka teki 2 isoa kakkua juniorin ristiäisiin ja toimi siellä kahvinkaatajana. Oli ihan kutsuttuna siellä mut hän sit otti homman työn merkeissä eikä suostunut istumaan ollenkaan kun vaan hääräs. Ja toi 50? oli mun mielestä jopa liian vähän,mut ite pyysi ensin vaan 30?. Ja ammattilainen hänki on.
Joo sori. Mäkin luin vasta uudelleen sun kirjoituksen ja huomasin että kaveri kyseessä. Varmasti teki siis tuon hyvää hyvyyttään. Tosin mun erittäin läheinen sukulainenkin maksoi mulle 70? kahdesta voileipäkakusta. Ja matskut maksoi yhteensä 50?.
Juu kaveri meinas ensin,et ottaa vaan tarvikkeitten hinnan mut ois ollu outoa maksaa niin vähän. Ja köyhiä ko ollaan ni nolona annoin sen viiskymppisen hänelle kuitenki. Ja mä siis todella oon sitä mieltä,et kyllä kaverilleki pitää maksaa kun kakkuja käy tekemään. Mun ajatus tossa meidänki jutussa oli,että kun kaveri ilmottaa hinnan ni me laitetaan siihe ainaki jonkun verran päälle vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Siis älä nyt VAAN pelkällä tarvikehinnalla myy kakkua :headwall: :headwall: . On se nyt kumma ettei porukat yhtään arvosta omaa työpanostaan. Katsele leipomoiden hintoja ja suhteuta niihin. Siis toki edullisemmin teet kun kerran pimeenä saat rahan, mutta muista nyt kunnioittaa omaa taitoasi ja vaivannäköäsi...
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Siis älä nyt VAAN pelkällä tarvikehinnalla myy kakkua :headwall: :headwall: . On se nyt kumma ettei porukat yhtään arvosta omaa työpanostaan. Katsele leipomoiden hintoja ja suhteuta niihin. Siis toki edullisemmin teet kun kerran pimeenä saat rahan, mutta muista nyt kunnioittaa omaa taitoasi ja vaivannäköäsi...
Samaa mieltä! Itse olen parturiksi opiskellut, ja ei oikeasti huvita sellainen touhu, että ilmaiseksi pitäisi toisten hiuksia alkaa laittamaan. Ei tietty mitään leipomonhintaa voi pyytää, mutta kyllä ihan hyvin 10e tekopalkan voit ainakin ottaa raaka-ainekulujen lisäksi. Ja jos sulla vielä lapsiakin vaikka on, niin sen ajan järjestäminen (ainakin meillä) on jo sen verran hankalaa, ettei ilmaiseksi viitti alkaa mitään ylimääräistä tekemään. Tietysti jos jollekin hyvälle ystävälle vaikka jotain tekee, ja saa joskus vastapalveluksiakin, niin sittenhän on kivakin ilmaiseksi antaa.