T
Tallinnaan matkaava
Vieras
2 pienen lapsen kanssa olen menossa Tallinnaan, yksi yö vietetään laivassa ja yksi yö kylpylähotellissa. Nyt mietin, että paljonko pitäisi varata matkaa varten rahaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joskus käynnyt;28417919:En osaa tarkkaa summaa sanoa, mutta muista vaihtaa rahat ennen matkaa Tallinnan kruunuiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28417971:Elääkö jotkut ihmiset vielä 80-lukua? Pankkikortilla saa rahaa seinästä ihan niinkuin Suomessakin. Käteistä ottaisin mukaan hieman varuiksi ihan niinkuin Suomessakin.
Nämä rahanraahaajat on varmaan niitä sisämaasta tulevia vyölaukku-urpoja jotka vievät omaat eväätkin mukana kaikille ulkomaanmatkoille kun ovat epävarmoja että löytyykö sieltä syötäväksi kelpaavaa ruokaa paikan päältä. Ja pakettimatkoilla etelään taputtavat lentokoneen laskeuduttua.
Lapasessa? Lähteekö sinulla Suomessa rahankäyttö lapasesta jos nostat rahaa kortilla? Vai jonotatko pankkiin kassatädin juttusille aina kun tarvit käteistä?Minä en tykkää ulkomailla käyttää korttia, kun käteisen kanssa pelatessa pysyy homma paremmin lapasessa ja toisekseen Visaa käyttöä pyrin välttämään. Ja sen kyllä tiedän että sieltä syötävää löytyy, itse olen viimeksi reilu vuosi sitten Tallinnassa käynyt, mutta ilman lapsia, eikä siis käyty missään ulkona syömässä, päivän ruoka oli Hesburgerin hamppariateria näyttelypaikalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28418090:Lapasessa? Lähteekö sinulla Suomessa rahankäyttö lapasesta jos nostat rahaa kortilla? Vai jonotatko pankkiin kassatädin juttusille aina kun tarvit käteistä?
Se sinun sama automaattikorttisi - jos sinulla sellainen siis on - toimii Tallinnassa samalla tavalla kuin Suomessakin eli kortti seinään, tunnusluku ja rahat sujahtavat käteesi. Ei tarvitse vinguttaa luotolle eikä kantaa suuria summia käteistä mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28418090:Lapasessa? Lähteekö sinulla Suomessa rahankäyttö lapasesta jos nostat rahaa kortilla? Vai jonotatko pankkiin kassatädin juttusille aina kun tarvit käteistä?
Se sinun sama automaattikorttisi - jos sinulla sellainen siis on - toimii Tallinnassa samalla tavalla kuin Suomessakin eli kortti seinään, tunnusluku ja rahat sujahtavat käteesi. Ei tarvitse vinguttaa luotolle eikä kantaa suuria summia käteistä mukana.