Paljonko vaatetta 1,5-vuotiaalle päälle kun lähtee ulos leikkimään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ole varma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ole varma

Vieras
Noin tunnin on ulkona kerrallaan. Riittääkö välikausihaalari ja alle normaalit sisävaatteet vai pitääkö laittaa vielä jotain extraa väliin? Jos ulkona on jotain 10(-15) astetta lämmintä ja tuulee kevyesti?

Alkuperäinen kirjoittaja eikä!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Laita sellaiset vaatteet mitä itse laittaisit itsellesi päälle.

Eli laitan lapselle vain sisävaatteet kun itse tarkenen niissä? :o Ei taida tuo lapsi niissä pärjätä...

se on sitten voi voi.

Tällaisia vastauksiahan mä pyysin... kauheasti auttaa mua. Täällä ei vissiin saa enää kysellä mitään neuvoja tai miten muut tekee... :headwall:

Meillä kolmonen on 1,5v ja kohta lähdetään ulos kävelylle (tyttö istuu rattaissa) ja päälle laitan sukkahousut, pitkähihaisen paidan, collegetakin ja -housut. NIissä tarkenee, vaikka istuu. Pilvinen sää täällä, kuten eilenkin ja tytöllä oli tuolloin ihan lämmin.

Laita sellaiset vaatteet mitä itse laittaisit itsellesi päälle.

Eli laitan lapselle vain sisävaatteet kun itse tarkenen niissä? :o Ei taida tuo lapsi niissä pärjätä...

se on sitten voi voi.

Tällaisia vastauksiahan mä pyysin... kauheasti auttaa mua. Täällä ei vissiin saa enää kysellä mitään neuvoja tai miten muut tekee... :headwall:

Juu, nää on näitä järjen jättiläisiä, jotka ei osaa kuin ärsyttää ja kiusata muita...

Laitat vaikka eka sen vk-haalarin sisävaatteiden päälle.Jos on kylmä tai kuuma kun sisälle tulette niin sen mukaan sitten seuraavalle ulkoilulle lisäät tai vähennät vaatetta.Kesken ulkilunkin voi kokeilla paleleeko,jos on kylmissään,niin laittaa vaikka yhden puseron lisää haalarin alle. =)

Me lähdetään justiinsa ulos (lapset 2,5v ja 1v) ja molemmilla on sisävaatteet ja siihen päälle välikausihaalari. Riittää vallan mainiosti vaikka istuisivat pelkästään hiekkalaatikolla. :)

Tultiin juuri kahden tunnin ulkoilulta kaksi vuotiaan kanssa.Asteita n. 12
Tytöllä oli sukkahousut ja trikoopaita.Pakko laittaa välikausihaalari kun kosteaa ja kevyttä tuulta.Istui jonkinverran matkoilla rattaissakin,mutta niska oli kotiin tullessa ihan hikinen.

Yhteistyössä