Paljonko tupakka maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pömppiäisten äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä jäin kesälomalla koukkuun Mallu Fresh Minttiin. Hitto, en polttais ollenkaan jos vaihtoehtona ois tavallinen menthol |O Joten ei voi ostaa halvempaakaan.
Paitsi että kovasti mä kohta lopetan, enkä paljoa ees polta :p

Voi luoja, onneksi olen raskaana, kuulemma tupakan hinta on noussut.

Hitsi vieköön! Jos nyt pystyisin olemaan loppuelämän ILMAN TUPAKKAA! :(
EN voi käsittää, miten on niin heikko ihminen, että voi ratketa polttamaan yli 2 vuoden TAUON jälkeen. :'(
Ei kestä henkinen kantti.

smart-tupakka-aski_27148b.jpg

5.70e 30 kappaleen aski.

virosta siitä sadama marketist vai mikälie.. siitä aina ite ostan tupakat.. sielä sisällä on noin 4 samannäköstä liikettä melkein samoilla honnoilla. ostan aina al caponen no comment sikareit. 10 kpl aski oli jtn 2e ja sitte ihan perus l&m sinistä semmonen 10e kartsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti;10467744:
Tuosta haalari ilmaiseksi -ketjusta luin, että aski maksaisi 3 e. Ehkä se maksaa kuitenkin vähän enemmän? Vai maksaako?

Entäs jos itse käärii sätkät, paljonko vastaava määrä savukkeita tulee maksamaan? Tupakat, paperit, filtterit.

Ihan mielenkiinnosta vain, kun itse en polta enkä muista mitä se nuoruusvuosina maksoi. Muistaakseni kuitenkin 20 markan hujakoilla aski.

en polta. Poltan yleensä vaan päreitä?;).

[QUOTE="pim";27184766]Paljonko tupakka maksaa? Valtiolle vai kuluttajalle? ;P[/QUOTE]

Valtiolle taitaa tupakka-ihminen olla tuottoisampi kuin tupakoimaton. Kuolee aiemmin pois ja maksaa vielä aikaisemmasta kuolemastaan mukavat verot tupakeissa.

älkääääää ikinä alottttako siitääääääääääääääääää röökäämistä pölvästit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!