Paljonko trampoliinit maksaa turvaverkkoineen ja ...

• Viestiketjun aloittaja kuume iski
  • Ensimmäinen viesti
Tässähän niitä hintoja on jo tullutkin mutta laitetaanpa vielä lisää.
Meidän 4,2m tramppa maksoi muistaakseni 149 ja turvaverkko 99. Eli kokolailla 250?.

Mun mielestä turvaverkko saisi kuulua automaattisesti jokaiseen pakettiin. Lähes joka toisella pihalla näyttäisi olevan säästetty se satanen lasten turvallisuudesta. Kaikki selitykset turvaverkottomuuden puolesta on naurettavia ja säälittäviä yrityksiä puolustaa välinpitämättömyyttään ja pihiyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siinä 250-300 euroa maksaa. ja kannattaa purkaa talveksi. ja kohta sä saat paskaa silmille kun palstan ylisuojelevat hyökkääö :xmas:
Mitä, kerro lisää? :D
kyllä sä sit kuulet kunnias, kun joku tällainen huomaa, joten turha kertoa etukäteen :whistle:
Juu, kunhan palstan Täydelliset Naiset tämän ketjun bongaavat niin kyllä tulee päin näköä. *valmistelee puolustusasentoa*

äippis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siinä 250-300 euroa maksaa. ja kannattaa purkaa talveksi. ja kohta sä saat paskaa silmille kun palstan ylisuojelevat hyökkääö :xmas:
Mitä, kerro lisää? :D
kyllä sä sit kuulet kunnias, kun joku tällainen huomaa, joten turha kertoa etukäteen :whistle:
Mäkin meinasin varottaa, et tällä palstalla ei ehkä trampoliinin ostoa kannata paljon mainostaa, mut aattelin et josko saatais kevään eka tramppis -ketju aikaseksi:)

järkeäkin saa olla
mun mielestä tää ei mitenkään ylisuojelua, mutta eräs tosi juttu. mun lapsi 6v, katkaisi säärestä molemmat luut viime kesänä trampoliinilla. oli turvaverkot ja kaikki, eikä siis pudonnut sieltä. oli naapurissa. melkein jo meinasin itsekin taipua lasten ruikutukseen omasta trampoliinista, kunnes näin kävi. jouduttiin leikkaamaan ja naulaamaan. onneksi oli vielä tapaturmavakuutus, jos asiassa pitää nähdä jotain positiivista. ja kun kuuntelin niiden lasten kirurgien kertomusta siitä, miten hirveesti niille kyseisiä vammoja tulee kesäisin niin kyllä ymmärrän vastutuksen trampoliinia kohtaan. tosin meille riitti kyllä oma esimerkkikin asiasta.

äippis
Alkuperäinen kirjoittaja järkeäkin saa olla:
mun mielestä tää ei mitenkään ylisuojelua, mutta eräs tosi juttu. mun lapsi 6v, katkaisi säärestä molemmat luut viime kesänä trampoliinilla. oli turvaverkot ja kaikki, eikä siis pudonnut sieltä. oli naapurissa. melkein jo meinasin itsekin taipua lasten ruikutukseen omasta trampoliinista, kunnes näin kävi. jouduttiin leikkaamaan ja naulaamaan. onneksi oli vielä tapaturmavakuutus, jos asiassa pitää nähdä jotain positiivista. ja kun kuuntelin niiden lasten kirurgien kertomusta siitä, miten hirveesti niille kyseisiä vammoja tulee kesäisin niin kyllä ymmärrän vastutuksen trampoliinia kohtaan. tosin meille riitti kyllä oma esimerkkikin asiasta.
Mites noin pahasti pääsi käymään?

Alkuperäinen kirjoittaja järkeäkin saa olla:
...
mun lapsi 6v, katkaisi säärestä molemmat luut viime kesänä trampoliinilla. oli turvaverkot ja kaikki, eikä siis pudonnut sieltä.
...
Arvatenkin trampoliinilla oli muitakin ja törmäsivät toisiinsa? Vai kuinka muuten tällainen onnettomuus voi sattua?

Turvaohjeissa mainitaan että vain yksi hyppijä kerrallaan mutta eipä lapset malta vuoroaan odotella kun yksi hyppii.

Kyllä meilläkin pikkukolhuja tulee mutta vaikka trampassa on turvaverkko niin pitäähän niitä lapsia valvoa siitä huolimatta. Eipä se valvonta estä yhtäkkistä tapaturmaa mutta lapset tuppaavat yleensä riehaantua pikkuhiljaa jolloin onnettomuusriski kasvaa. Tarvitaan siis valvoja katsomaan ettei homma lähde lapasesta.

Kyllähän siellä hemmetinmoiset pomput saa aikaseks jos enemmän on hyppijöitä, varsinkin pienimmät lentelevät melkolailla...Että kannattaa katsoa lasten perään miten siellä hypitään!

Meillä on tuollanen 250e tramppa, suojaverkko on kyl aivan ehdoton!! kuinkahan monta kertaa noissa verkottomissa versioissa lennetään yli, huh, varmaan aika monesti.

Mut kiva se on, iteki uskaltauduin jopa pomppiin viime kesänä :)

jill
Halvimmillaan alle 200, kalleimmmillaan terveyden. Nälvikää pois, on se outoa jos ylisuojelevaisuudeksi lasketaan loukkantuneiden lasten vanhempien hyväätarkoittavat varoitukset. Ja siellä VOI loukata, vaikka hyppii yksin. Selkäranka vioittuu horjahduksessa yllättävän helposti..

Yhteistyössä