Ei mun profiiliin kyllä kaverin kaverit pääse...ainoastaan mun kaverit.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla on n. 15 enkä ehdoin tahdoin haluakaan enempää. Kavereillani on tosin joillain lähes 300. Ajatelkaa, jos tuon kaverin kavereilla on keskimäärin 50 kaveria, niin tuon tyypin profiilia pääsee katsomaan 15000 ihmistä....
et siksi.
Ei profiilia ole pakko sallia kavereiden kavereille... hoida yksityisyysasetukset kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla on n. 15 enkä ehdoin tahdoin haluakaan enempää. Kavereillani on tosin joillain lähes 300. Ajatelkaa, jos tuon kaverin kavereilla on keskimäärin 50 kaveria, niin tuon tyypin profiilia pääsee katsomaan 15000 ihmistä....
et siksi.
No ei pääse, jos laittaa asetukset niin että ei pääse.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla on n. 15 enkä ehdoin tahdoin haluakaan enempää. Kavereillani on tosin joillain lähes 300. Ajatelkaa, jos tuon kaverin kavereilla on keskimäärin 50 kaveria, niin tuon tyypin profiilia pääsee katsomaan 15000 ihmistä....
et siksi.
No, kuvat näkyy kaikille ja samaten kaikki mitä sä teet sen kaverin sivun kautta. Olen uteliaana tutkinut monen tutun tutun kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja siperia:No ei pääse, jos laittaa asetukset niin että ei pääse.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla on n. 15 enkä ehdoin tahdoin haluakaan enempää. Kavereillani on tosin joillain lähes 300. Ajatelkaa, jos tuon kaverin kavereilla on keskimäärin 50 kaveria, niin tuon tyypin profiilia pääsee katsomaan 15000 ihmistä....
et siksi.
Oliskohan mulla ehkä reilu 40 kaveria. En oikein etsi niitä aktiivisesti.
Eipäs näy, jos on laittanut asetukset niin.Alkuperäinen kirjoittaja no:No, kuvat näkyy kaikille ja samaten kaikki mitä sä teet sen kaverin sivun kautta. Olen uteliaana tutkinut monen tutun tutun kuvia.
Myös kaverin kaverin kaverin jutut näkyy...
Niissä valokuvakansioissa on omat yksityisyysasetuksensa.Alkuperäinen kirjoittaja no:No, kuvat näkyy kaikille ja samaten kaikki mitä sä teet sen kaverin sivun kautta. Olen uteliaana tutkinut monen tutun tutun kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja siperia:No ei pääse, jos laittaa asetukset niin että ei pääse.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla on n. 15 enkä ehdoin tahdoin haluakaan enempää. Kavereillani on tosin joillain lähes 300. Ajatelkaa, jos tuon kaverin kavereilla on keskimäärin 50 kaveria, niin tuon tyypin profiilia pääsee katsomaan 15000 ihmistä....
et siksi.
Jep, mutta jos joku mun kaveri kommentoi mun kuvaa, tulee siitä ilmoitus mun kaverin kavereille ja tämän ilmoituksen kautta pääsevät katsomaan mun kuvia ja toisin päin. Vaikka kuinka olisi suojauksia, niin tämä onnistuu aina...Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Niissä valokuvakansioissa on omat yksityisyysasetuksensa.Alkuperäinen kirjoittaja no:No, kuvat näkyy kaikille ja samaten kaikki mitä sä teet sen kaverin sivun kautta. Olen uteliaana tutkinut monen tutun tutun kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja siperia:No ei pääse, jos laittaa asetukset niin että ei pääse.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla on n. 15 enkä ehdoin tahdoin haluakaan enempää. Kavereillani on tosin joillain lähes 300. Ajatelkaa, jos tuon kaverin kavereilla on keskimäärin 50 kaveria, niin tuon tyypin profiilia pääsee katsomaan 15000 ihmistä....
et siksi.
Kokeilepa kaverin sivun kautta. Asetukset on tukat.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Eipäs näy, jos on laittanut asetukset niin.Alkuperäinen kirjoittaja no:No, kuvat näkyy kaikille ja samaten kaikki mitä sä teet sen kaverin sivun kautta. Olen uteliaana tutkinut monen tutun tutun kuvia.
Ei onnistuAlkuperäinen kirjoittaja DixieChick:Jep, mutta jos joku mun kaveri kommentoi mun kuvaa, tulee siitä ilmoitus mun kaverin kavereille ja tämän ilmoituksen kautta pääsevät katsomaan mun kuvia ja toisin päin. Vaikka kuinka olisi suojauksia, niin tämä onnistuu aina...Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Niissä valokuvakansioissa on omat yksityisyysasetuksensa.Alkuperäinen kirjoittaja no:No, kuvat näkyy kaikille ja samaten kaikki mitä sä teet sen kaverin sivun kautta. Olen uteliaana tutkinut monen tutun tutun kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja siperia:No ei pääse, jos laittaa asetukset niin että ei pääse.Alkuperäinen kirjoittaja no:Mulla on n. 15 enkä ehdoin tahdoin haluakaan enempää. Kavereillani on tosin joillain lähes 300. Ajatelkaa, jos tuon kaverin kavereilla on keskimäärin 50 kaveria, niin tuon tyypin profiilia pääsee katsomaan 15000 ihmistä....
et siksi.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel