Paljonko teillä vuosiolomaa? Ala?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maris"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maris"

Vieras
Mulla 30 päivää eli 6 viikkoa (lauantaita ei lasketa lomapäiväksi). Parin vuoden päästä tulee "ikälisät" täyteen ja lomaa kertyy 38 päivää eli 7 viikkoa 3 päivää. Kunnalla töissä.

Miehelläni on 30 päivää eli 5 viikkoa (lauantait lasketaan). Eikä muutu vuosienkaan kuluttua. Metallialalla.

Mites teillä?

(mietin tässä työnantajan vaihtoa, mutta nuo lomat on meillä aika hyvät)

5 viikkoa, 4 kesällä ja 1 talvella. Ikälisät kun tulee täyteen on 6 viikkoa.

Miehellä muuttui just tuo et lauantaita ei enää lasketa. muutenkin sen lomat oli huippuhyvät mut muuttui nyt muutenkin. Esim kesällä oli 8 viikkoa lomalla..

Mulla on vuosilomaa 32 tai enemmänkin, en ole varma. Mutta kunnallisella kanssa ja se max on sitten 38 muutaman vuoden päästä =)

Miedellä lomaa 30 päivää ja lauantait lasketaan. Eli 5 viikkoa.

Eli mulla toosi paljon paremmat lomat, mutta mies tienaa 2 viikossa sen mitä minä kuukaudessa :(

Mies on kuljetusalan yrittäjä. Just sano että heidän kuskeilla on vuodessa 2kk palkallista lomaa vuodesta. Ite tuo piti 6vk kesälomaa pätkissä. Ja loppuvuoden sit tekeeki 7 pv viikko ja satunnaisia vapaapäiviä sillon tällön.

[QUOTE="vieras";22141589]Mies on kuljetusalan yrittäjä. Just sano että heidän kuskeilla on vuodessa 2kk palkallista lomaa vuodesta. Ite tuo piti 6vk kesälomaa pätkissä. Ja loppuvuoden sit tekeeki 7 pv viikko ja satunnaisia vapaapäiviä sillon tällön.[/QUOTE]

Yksityisellä kuljetuspuolella noudatetaan AKT:n sopimusta, eli lomapäiviä 30 (lauantait lasketaan) ja 18 pekkaspäivää. Tekee yhteensä 8 viikkoa eli vajaa kaksi kuukautta.

[QUOTE="Maris";22141515]Mulla 30 päivää eli 6 viikkoa (lauantaita ei lasketa lomapäiväksi). Parin vuoden päästä tulee "ikälisät" täyteen ja lomaa kertyy 38 päivää eli 7 viikkoa 3 päivää. Kunnalla töissä.

(mietin tässä työnantajan vaihtoa, mutta nuo lomat on meillä aika hyvät)[/QUOTE]

Mulla lomat 28 päivää, 30 päivää odotellaan ja vielä reilusti matkaa tuohon 38 päivään...

Yhteistyössä